خبرهای داغ:

احداث تقاطع غیر همسطح در شاهرود با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی

عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در شاهرود با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۸۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در شاهرود با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌ها معظم شهدا و ایثارگران در چهارراه شهید بهشتی این شهر آغاز شد.
هزینه ۴۰ میلیارد تومانی در تقاطع غیر همسطح شاهرود
علی‌رضا حاجی‌محمدعلی، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه مدیریت شهری به همدلی و همراهی همه و اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: شهرستان شاهرود ویژگی‌های خاص و ظرفیت‌های بالایی دارد و باید تلاش کنیم این پتانسیل‌ها را به ظهور برسانیم.
وی با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح شاهرود گفت: طول پروژه ۵۰۰ متر است که با هزینه ۴۰ میلیارد تومانی و بازه زمانی هشت ماهه اجرا می‌شود.
شهردار شاهرود گفت: این طرح با نگاه کارشناسی انجام شده است و با خانواده شهید سلیمانی تماس داشتیم و اجازه کلنگ‌زنی را گرفتیم.
شهرداری شاهرود به مجتمع البرز شرقی انتقال می‌یابد
سیدجواد بیطرف، رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود هم اظهار کرد: همه در شورای اسلامی شهر خدمت بی‌منت دارند و در خدمت‌رسانی به مردم منتی وجود ندارد؛ امروز از اشاعه فرهنگ مطالبه‌گری استقبال می‌کنیم و مردم را ناظر بر اعمالمان می‌دانیم.
وی افزود: سیاست‌گذاری مدیریت شهری، وظیفه شورای اسلامی شهر است و این تقاطع غیر همسطح نیز در این راستا اجرایی می‌شود؛ سال‌هاست که مردم برای ایجاد تقاطع غیرهمسطح تقاضا داشتند.
رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود ادامه داد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، تصمیمات خوبی گرفته شده و شهرداری شاهرود به مجتمع البرز شرقی انتقال می‌یابد تا بار ترافیک مرکز شهر کم شود.
بیطرف با اشاره به نام‌گذاری تقاطع غیر همسطح شاهرود به نام شهید سلیمانی گفت: این سردار بزرگ تأکید دارند که «ما ملت امام حسینیم»؛ ایشان بسیار ولایتمدار و بابصیرت و پیرو سالار شهیدان (ع) بود.
او گفت: سردار سلیمانی مشکلات را شناخته بود و جان و مال و نیتش برای خداوند بود؛ بعد از شهادت شهید سلیمانی تازه شناخته شد و رهبری تأکید دارند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است.
رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به سریال سلمان فارسی و ساخت آن در شاهرود افزود: بخش قابل توجه این سریال در شاهرود ساخته می‌شود و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان حمایت کردند و مقدمات ورود شورای شهر و شهرداری شاهرود آغاز شده و همچنان کمک می‌کنیم.
اعتبار ۱۷۷ میلیارد تومانی سفر دولت به شاهرود
نادر فخری، فرماندار شهرستان شاهرود نیز گفت: ساخت المان میدان الغدیر، بازپیرایی میدان بسیج و آغاز عملیات اجرایی ساخت تقاطع ... مسطح شهید سلیمانی هم‌زمان آغاز و یکی از آرزو‌های دیرین این شهر محقق می‌شود.
او گفت: پیمانکار و مشاور پروژه دقیق در حال پیگیری هستند تا بتوانیم در زمان تعیین‌شده، این طرح را به اتمام برسانیم.
فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به حضور معاون عمرانی وزیر کشور در شاهرود در آینده نزدیک برای بازدید از پروژه‌ها افزود: با وجود همه مشکلات، خللی در خدمت‌رسانی و جذب اعتبارات نداشتیم و ۱۷۷ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهوری و ۶۶ میلیارد تومان پروژه‌های پیوست بودجه امسال داریم.
فخری بیان کرد: ۱۲ پروژه در این راستا پیوست بودجه دارند که فرودگاه و بیمارستان امام حسین (ع) امسال اضافه شده است.
او با اشاره به اینکه ۵۵ میلیارد تومان هم اعتبار تملک دارایی‌ها داریم، گفت: در مجموع، ۲۹۸ میلیارد تومان بودجه امسال شهرستان است که همه تلاش دارند محقق شود.
فرماندار شهرستان شاهرود از مردم با فرهنگ شهرستان تشکر کرد که در ماه محرم علی‌رغم آیین‌های مذهبی غنی، دستورالعمل‌ها را رعایت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار