آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ابهر

فاز دوم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع یک هزار و۹۰۰بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان ابهر توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۱۶۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
سرهنگ محسن احمدی تبار؛ فرمانده سپاه ناحیه ابهر در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تسلیت ایام شهادت سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت:بعد از شیوع ویروس کرونا و به ویژه بعد از پیام بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه همه مردم، خیرین، نیکوکاران و دستگاه‌ها، ستاد کمک مومنانه شکل گرفت.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی دربین نیازمندان ابهری از زمان شیوع ویروس کرونا تصریح کرد:ارزش ریالی هر بسته به طور میانگین بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه با اشاره به توزیع هزار و ۹۰۰ بسته غذایی در فاز دوم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خاطرنشان کرد:همچنین ۷۵۰ بسته گوشت و بیش از ۲ هزار و ۲۹۰ بسته غذای گرم در دهه اول ماه محرم در بین نیازمندان این شهرستان توزیع گردید.

احمدی تبار در پایان یادآور شد: دهه آخر ماه صفر نیز بخش سوم از مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه برگزار می‌شود که با توجه به شرایطی که در جامعه وجود دارد از قشر‌های مختلف مردم، دستگاه‌های اجرایی، نهادها، خیرین و معتمدین تقاضا داریم در این بخش از رزمایش نیز نسبت به جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مؤمنانه اقدام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار