توزیع 112 هزار بسته غذایی در زنجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از «کمک‌های مومنانه» به مبلغ 2 میلیارد تومان از منابع مالی نیات موقوفات و حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری تعداد ۱۱۲ یک هزار بسته مواد غذایی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۳۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
محمدتقی فاتحی‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت: عزاداری سیدالشهدا (ع) همیشه در طول تاریخ از اهمیت خاصی برخوردار بوده است و این عزاداری از همان لحظه شهادت آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته و از این به بعد نیز چنین خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با بیان اینکه شیوع کرونا موجب شده است که عزاداری‌های امسال با حساسیت‌های خاصی مواجه باشد، اضافه کرد: در همین راستا امسال برنامه‌ها مطابق نظر ستاد استانی کرونا اجرایی می‌شود.

وی در ادامه از «کمک‌های مومنانه» به مبلغ ۲ میلیارد تومان از منابع مالی نیات موقوفات و حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: همچنین در این راستا طرح کمک مومنانه نیز در حال اجراست.

فاتحی‌نژاد با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام محرم ادامه داد: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری تعداد ۱۱۲ یک هزار بسته مواد غذایی مابین مستمندان به ویژه کسانی که در دوران شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان افزود: بابت تهیه و تامین ۱۱۰ هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق حسینیه اعظم تامین و بابت ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از منابع نیات موقوفات استان می‌باشد که در آینده نزدیک ما بین مستمندان توزیع خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار