خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

همه باید منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند

امام جمعه موقت همدان گفت: همه باید منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و با مطالعه بیانات ایشان درصدد اجرای این برنامه‌ها باشند.
کد خبر: ۹۲۷۲۲۷۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

همه باید منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهر همدان با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مشکلات اقتصادی کشور را باید با تکیه بر امکانات داخل رفع کنیم، اظهار داشت: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور منتظر ترسیم برنامه اقتصادی از سوی دیگران نباشیم، چراکه ما قرآن، روایات و تجربه موفقیت ۴۰ ساله داریم.

وی تاکید کرد: همه باید منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و با مطالعه بیانات ایشان درصدد اجرای این برنامه‌ها باشند.

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه در بازگشایی تمامی مراکز آموزشی به سلامت و آموزش توجه کنیم، گفت: این مراکز با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: در آستانه بازگشایی مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به طور کامل ضروری است تا لطمه‌ای به تحصیلات و سلامت جوانان و نوجوان وارد نشود.

موسوی اصفهانی خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه نیز برای بازگشایی باید هم مسائل بهداشتی را رعایت کنند و هم مواظب لطمه نخوردن به تحصیلات باشند و با برنامه‌ریزی مطلوب به سلامت و آموزش اهمیت کافی داده شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری بر این نکته تاکید دارند که در برنامه آموزشی باید از سند تحول آموزش و پرورش که از قرآن و روایات دینی سرچشمه گرفته است، استفاده شود.

خطیب موقت جمعه همدان ادامه داد: بر اساس تاکیدات رهبر انقلاب ما باید با تکیه بر مسائل داخلی کشور برنامه سند تحول را اجرا کنیم تا به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار