توهین به بزرگان ادیان وقاحتی با نام آزادی بیان!

امام جمعه بندر دیلم در پیام آدینه خود گفت: توهین و جسارت به بزرگان ادیان و مکاتب ارزشی بشری وقاحتی است که امروز اندیشه‌ی غرب آن را آزادی بیان می‌داند حال آنکه آزادی بیان مطرح کردن اندیشه‌ها به صورت مسالمت آمیز و با منطق است.
کد خبر: ۹۲۷۲۲۹۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
توهین به بزرگان ادیان وقاحتی با نام آزادی بیان!
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، متن پیام آدینه‌ی حجت الاسلام و المسلمین محمود اسدی امام جمعه‌ی شهرستان دیلم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بی حد آفریدگاری را سزاست که به ما نعمت حیات را ذیل سایه ائمه اطهار سلام الله علیهم اجمعین علی الخصوص چراغ هدایت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عطا فرمود:.

با انتشار ویروس منحوس کرونا و به وجود آمدن شرایط ویژه در جهان و به تبع کشور عزیزمان ایران عزاداران و دلسوختگان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نگران برپایی مجالس عزاداری آن حضرت و یاران باوفایش بودند، اما همانگونه که امام انقلاب فرمودند: با شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و رعایت احسن آن توسط مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان دیلم مجالس عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام پرشور برگزار شد که جا دارد تشکر ویژه از بانیان و خدمتگزاران مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان دیلم داشته باشم و انشاالله زیر بیرق حضرت اباعبدالله الحسین و عنایات ائمه معصومین عاقبت بخیر بشویم.

اخیراً روزنامه کذایی شارلی ابدو مجدداً با انتشار کاریکاتوری به شخصیت بزرگ و تاریخی رحمت للعالمین حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم توهین کرده است و رئیس جمهور فرانسه نیز این مسئله را ناشی از آزادی بیان دانسته است.

اما باید گفت: آزادی بیانی که منجر به ناراحتی و جریه دار شدن عواطف انسان‌ها بشود نه با اندیشه‌های دروغین اومانیسم و انسان محوری خودتان که به گوش فلک خوانده اید سازگار است و نه با ارزش‌های الهی انسان‌های آزاده‌ی جهان.

توهین و جسارت به بزرگان ادیان و مکاتب ارزشی بشری وقاحتی است که امروز اندیشه‌ی غرب آن را آزادی بیان می‌داند حال آنکه آزادی بیان مطرح کردن اندیشه‌ها به صورت مسالمت آمیز و با منطق است در صورتی که این‌ها نه در گفتار و نه در عمل در مسائل تاریخی و روز جهان صادق نیستند اگر این‌ها راست می‌گویند اجازه‌ی تفحص در هلوکاست را بدهند تا جهان از این همه دروغ مطلع بشوند.

اما یکی از مسائل مهمی که می‌بایست دولت به آن توجه ویژه داشته باشد ایجاد و تقویت شبکه ملی اطلاعات است که می‌بایست زیرساخت‌های گسترش اینترنت ملی را برای مردم عزیز کشورمان محیا و تقویت کند.

در جلسه مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی در آخرین سال دولت، ایشان خواستار توجه ویژه به این مسئله شدند.

در شرایط کنونی کشور و تحریم‌های همه جانبه اگر چنانچه دشمن بستر‌های اینترنتی کشور را تحریم کند چه کسب و کار‌هایی که ضربه جدی خواهند خورد و چه اتفاقاتی که خواهد افتاد شبکه ملی اطلاعات می‌بایست آنچنان با توجه به توان داخلی تقویت بشود که خلاء این فضا را پر کند، اما متاسفانه علی رغم فرمود: ه رهبر معظم انقلاب این دغدغه‌ی ایشان از سال ۹۰ تاکنون بر زمین مانده است.

سه ویژگی مهم این شبکه که باید ایجاد و تقویت بشود را می‌توان امنیت، سرعت بالا و قیمت پایین خدمات دانست که شبکه ملی اطلاعات باید برای کاربران ایجاد کند.

تقویت شبکه ملی اطلاعات دسترسی امن و پایدار به سرویس‌های ملی را برای کاربران مهیا می‌کند و یکی از مهمترین زیرساخت‌های «ایران قوی» است. من از همه فعالان فضای مجازی درخواست می‌کنم تا بستر‌های ملی فضای مجازی را به همشهریان عزیزمان معرفی کنند.

در پایان برای همه‌ی همشهریانم آرزوی صحت، سلامتی و عاقبت بخیر را از محضر خداوند سبحان دارم.

وفقکم الله فی الدارین

محمود اسدی
امام جمعه‌ی شهرستان دیلم
۱۴ شهریور ۹۹

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار