جلسه تعاملی فرماندهان ناجا و سپاه:

همراهی و همگامی سپاه و ناجا برای خدمت به مردم/اعلام آمادگی سپاه در پیشبرد اهداف ناجا

سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی فیروزآبادی گفت: سپاه در بسیاری از بحران‌ها که وظیفه‌ای در قبال آن‌ها ندارد بر اساس احساس وظیفه حضور پیدا می‌کند ودر هر مشکلی در کنار مردم است.
کد خبر: ۹۲۷۲۳۷۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، جلسه تعاملی مسئولین و فرماندهان ناجا و سپاه شهرستان میبد به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج میبد برگزار شد.
سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی فیروزآبادی با بیان اینکه امیدوارم همه ارگان‌ها در حوزه‌های مأموریتی خود موفق باشند، افزود: سپاه در بسیاری از بحران‌ها که وظیفه‌ای در قبال آن‌ها ندارد بر اساس احساس وظیفه حضور پیدا نموده و در کنار مردم است.

بهشتی فیروزآبادی ضمن تقدیر از فعالیت‌های خوب ناجاعنوان کرد: ناجا و سپاه برای خدمت به مردم در کنار هم هستند و هیچ شکافی بین آن‌ها وجود ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میبد با تأکید بر اینکه باید بیشتر از این‌ها در کنار مردم بود، گفت: سپاه در مقابله با کرونا و نهضت کمک‌های مومنانه وتامین امنیت در قالب گشت‌های عملیاتی رضویون خدمات خوبی را از خود به جا گذاشته است و جز این هم انتظاری از این نهاد مردمی نیست.

وی تأکید کرد: نیرو‌های مسلح در همه بحران‌ها و گرفتاری‌ها در کنار هم دیده شده اند و هر جا نیاز و کاستی‌ای بوده سپاه با توجه به رویکرد و ماهیت مردمی خود ورود به موقع جهت خدمت داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار