یادواره ۷ شهید شهرک صفائیه شهرستان انار برگزار شد

صباغ هم رزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:برگزاری یادواره شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است، اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه به سعادت و کمال میرسد.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۷۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

    به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان یادواره ۷ شهید شهرک صفائیه شهرستان انار با روایتگری صباغ یکی از هم رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و با مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد.

صباغ هم رزم شهید حاج قاسم سلیمانی در حاشیه این مراسم اظهار‌ داشت: یادواره‌‌های شهدا اثر مثبتی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و خوشبختانه مردم در برگزاری این مراسم معنوی همکاری خوبی دارند.

وی با اشاره به اینکه شهدا آنچه را که داشتند در راه اسلام و نظام اسلامی تقدیم کردند گفت: در واقع در یادواره‌های شهدا ما میهمان شهدائیم و شهدا در لحظه لحظه زندگی ما حضور دارند.

وی افزود: شهدا مسئولیت پذیر بودن و نسبت به اسلام و دین اسلام ادای دین داشتند و خالصانه در راه آرمان های انقلاب جان خود را تقدیم این نظام کردند و همواره کار آنها برای رضای خدا بود و هیچ وقت از خدمت به مردم خسته نمی شدند

وی تاکید کرد: شهدای ما همیشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعایت می کردند و هیچ وقت از پاسداری این انقلاب کوتاهی نمی آمدند، همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم چون دشمنان به دنبال اختلاف در بین آحاد ملت ایران است.

ارسال نظرات