خبرهای داغ:

مسابقه امر به معروف و نهی از منکر در شاهرود برگزار شد

مسابقه امر به معروف و نهی از منکر به همت انجمن قرآن و نهج‌البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۹۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
مسابقه امر به معروف و نهی از منکر در شاهرود برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش انجمن قرآن و نهج‌البلاغه اداره با همکاری هیأت شهدای گمنام شهرستان مسابقه بزرگ «امر به معروف و نهی از منکر» را برگزار کرد.
سید مسعود آقایان، مسئول انجمن قرآن و نهج‌البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این رابطه گفت: همانگونه که همگان به خوبی واقف هستند حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هدف از قیام خود را اصلاح دین پیامبر اکرم (ص) و احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام نمودند.
وی در ادامه افزود: به همین منظور، جهت پاسداشت و تأکید بر هدف والای ایشان این انجمن مسابقه‌ای جهت یادآوری و تذکر این امر مهم «احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی» در محل سوگواری شیفتگان و دلباختگان این امام بزرگوار واقع در خیابان پیشوا، تقاطع چهارراه زینبیه برگزار نمود.
در پایان این مسابقه ۸ سوال با موضوع اهمّیت و مسائل مربوط به امر به معروف و نهی از منکر مطرح شد که پس از قرعه کشی به ۸ نفر که پاسخ صحیح دادند جوایز ارزنده‌ای اهداء شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار