خبرهای داغ:
سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

حریق در کارخانه کاغذسازی شهرستان ملایر

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرستان ملایر از حریق در کارخانه کاغذسازی در محور ملایر – اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۱۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

حریق در کارخانه کاغذسازی شهرستان ملایرحسین روستایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: 14 شهریور ماه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر رخ دادن حریقی در یکی از کارخانه های حاشیه شهر رخ داده است.

وی افزود: که به محض اطلاع به دلیل حساسیت خبر دو دستگاه خودروی عملیاتی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش‌نشانان به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرستان ملایرعنوان کرد: به محض رسیدن مشاهده شد که در انبار غیر استاندارد دپو ضایعات کاغذ در چهار دیواری بدون مسقف در کارخانه مذکور در محور ملایر - اراک بالاتر از بهشت هاجر در حال سوختن است که اتش نشانان بدون فوت وقت و درایت در حال اطفاء شدند.

وی ادامه داد: در این میان به دلیل حجم زیاد آتش مجددا فرمانده عملیات از مرکز تقاضای نیروی کمکی کرد که با رسیدن خودروی سوم با عملیات سنگین و نفس گیر موفق شدند حریق فوق را به طور کامل اطفاء کنند.

روستایی تصریح کرد: به مدیریت کارخانه مذکور مکاتبات اداری در خصوص غیر استاندارد بودن انبار فوق اسال شده است اما متاسفانه تاکنون هیچ گونه ترتیب اثری داده نشده است که در پایان آتش نشانان محل حریق را سردسازی و سپس با تهیه وتنظیم صورتجلسه به ایستگاه خود بازگشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات