خبرهای داغ:

تامین رفاه دانش‌آموزان رسالت همه مسئولان است

استاندار فارس در آیین استانی زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس فارس گفت : امروز فصلی نو در زندگی شما دانش آموزان شروع می شود ،فصلی همراه با بیم و امید ، بیم از جهت فراگیری بیماری کرونا و امید به آینده ای بهتر .
کد خبر: ۹۲۷۲۵۳۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

عنایت‌الله رحیمی با تاکید بر لزوم هم افزایی با آموزش و پرورش اظهار داشت: همه نهادها باید به رسالت خود عمل کنند تا دانش‌آموزان بتوانند در رفاه و آسایش مطالب را بیاموزند و اندوخته‌های خود را در آینده توسعه کشور به کار بندند .

وی در آیین استانی زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس فارس در دبیرستان دخترانه آل محمد ناحیه دو  شیراز ، با  تبریک شروع سال تحصیلی جدید گفت: آموزش و تربیت نسل آینده قطعا از مهمترین مولفه ها و مقوله های از اولویت برخوردار است و مدنظر خادمین شما در نظام جمهوری اسلامی است چرا‌‍‌که با علم و آموزش است که می‌شود آینده بهتری را برای خود و کشور عزیزمان رقم  بزنیم .

رحیمی سرمایه گذاری در آموزش و  پرورش را یک سرمایه‌گذاری زیربنایی دانست و گفت : ثمرات سرمایه‌گذاری در آموزش را  قطعا نسل‌های آینده خواهند دید .

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به بحث‌های آموزشی در کشور گفت : اگر امروز مدیران ، خادمین و مسئولان کشور و کسانی که امور جامعه را بر عهده دارند در اثر آموزش‌هایی است که دیروز به آنها داده شده و اگر آینده بهتری را خواهانیم باید آموزش‌های برتر و بهتری  را به آینده سازانمان ارائه دهیم . 

استاندار فارس  با تاکید بر لزوم هم‌افزایی با آموزش و پرورش گفت : آموزش‌های رسمی در قالب مدارس همکاری نهادهای مختلفی  شامل وزارت آموزش و پرورش ،خانواده ،جامعه و کل دولت را می طلبد.

رحیمی افزود :  همه نهادها باید به رسالت خود عمل کنند تا دانش‌آموزان بتوانند در رفاه و آسایش مطالب را بیاموزند و اندوخته‌های خود را در آینده توسعه کشور به کار بندند .

وی با تاکید بر اینکه اولویت اول  ما سلامت دانش‌آموزان است گفت : همه کسانی که مسئولیتی در  حفظ سلامت دانش‌آموزان دارند باید این مهم را پاس دارند و مسئول‌ترین کسان  در این زمینه خود شما دانش‌آموزان عزیز هستید .

استاندار فارس  معلمان را فرشتگان رحمت و دانایی دانست و گفت :  معلمان فضل و دانش خود را تقدیم حضور  شریف فرزندان این مرز و بوم می‌کنند  و افق‌های روشنی در پیش روی دانش‌آموزان می‌گشایند و نشاط و سرزندگی و امید را به آنها ارزانی می‌دارند .

رحیمی ادامه داد : معلمان باید در طول سال تحصیلی درس اخلاق ، احترام به حقوق دیگران ، قانون‌مداری ،  نوع‌دوستی و مهربانی به دانش‌آموزان را آموزش دهند چرا که حفظ کردن صرف مطالب برای چند روزی است اما نوع دوستی و مهربانی همیشگی است و می‌تواند همیشه به کار گرفته شود و جامعه‌ای خالی از خشونت همراه با احسان ، برادری و در کنار هم زندگی کردن را برای ما به ارمغان آورد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها