خبرهای داغ:
رئیس شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان همدان:

یکی از مهمترین مباحث مانور‌های صنعت آب و برق پدافند غیرعامل است

رئیس شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان همدان گفت: یکی از مهمترین مباحث مانور‌های صنعت آب و برق پدافند غیرعامل است که اکنون کشور ما نسبت به این موضوع بسیار حساس است.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۹۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

یکی از مهمترین مباحث مانور‌های صنعت آب و برق پدافند غیرعامل استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، منصور ستوده در آیین افتتاحیه مانور جهادی شبکه‌های توزیع برق استان همدان اظهار داشت: یکی از مهمترین مباحث مانور‌های صنعت آب و برق پدافند غیرعامل است که اکنون کشور ما نسبت به این موضوع بسیار حساس است

وی گفت: بهترین مانوری که برگزار شد در سیلاب سال ۹۸ بود که با درایت استاندار موفقیت‌های خوبی حاصل شد و امسال این مانور مشترک صنعت آب و برق را به سرانجام خواهیم رساند.

*انجام مانورها یکی از سیاست‌های بحران و پدافند وزارت نیرو است

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران صنعت آب و برق استان همدان نیز در این مراسم اظهار داشت: انجام مانورهای وزارت نیرو بر اساس دستورالعمل مانور وزارت نیرو یکی از سیاست‌های بحران و پدافند وزارت نیرو است.

سیدحسین جعفری با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل و در مقیاس مختلف این مانورها برگزار می‌شوند، گفت: مانوری که امروز در حال برگزاری است بر اساس دستورالعمل‌ها برگزار می‌شود که جزء سیاست‌های اداره کل بحران و پدافند غیرعامل وازرت است.

وی افزود: برگزاری این مانورها تمرینی است برای هماهنگی برون سازمانی، مشخص شدن نقاط قوت و ضعف نیروی انسانی و تجهیزات که در نهایت منجر به افزایش آمادگی و حل مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران صنعت آب و برق استان همدان ادامه داد: ما با انسجام خوبی که در صنعت آب و برق داریم گذر از بحران پیک مصرف استان را داشتیم و قطعی برق در استان کمتر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات