دهمین دوره نیمه نهایی مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود

دهمین دوره نیمه نهایی مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه امام رضا (ع) با شرکت بیش از 500 متسابق از امروز به مدت چهار روز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۰۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
بتول ارشادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: دهمین دوره نیمه نهایی مسابقات قرآن ویژه همسران و فرزندان دختر و پسر کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه امام رضا (ع) از امروز در حال برگزاری است.

مدیر مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: به خاطر شرایط کرونا این دوره از مسابقات به مدت ۴ روز و به دو شیوه حضوری ویژه مشهدی‌ها و ویدئو کنفرانسی ویژه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امروز ۱۵ شهریورماه متسابقین خواهر مستقر در مشهد در رشته‌های حفظ و قرائت در محل نمازخانه سپاه ناحیه سلمان به رقابت با هم می‌پردازند. فردا ۱۶ شهریورماه برادران مشهدی به صورت حضوری در سالن جلسات ستاد سپاه امام رضا (ع) و شهرستان‌ها بصورت ویدئو کنفرانس در رشته‌های حفظ، قرائت و اذان در مسابقه شرکت دارند.۱۷ شهریورماه همسران و دختران پایور سپاه شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در رشته حفظ و قرائت رقابت می‌کنند و ۲۰ شهریورماه مسابقات در رشته مفاهیم همزمان در سطح استان و بصورت غیر متمرکز برگزار می‌شود.

وی از شرکت بیش از ۵۰۰ متسابق در سطح استان در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: متسابقین در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

ارشادی خاطرنشان کرد: منتخبین در هر رشته جهت شرکت در مسابقات نهایی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: ۱۰ داور مسابقات قسمت خواهران و ۳ داور مسابقات قسمت برادران را داوری می‌کنند و این داوران از اداره اوقاف و امور خیریه استان معرفی شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار