اردبیل- استاندار اردبیل گفت: دانش‌آموزان می‌توانند به عنوان سفیران فرهنگی مقابله با کرونا، رعایت نکات بهداشتی را در بین خانواده و اقوام یادآوری و نهادینه کنند.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۹۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

دانش‌آموزان سفیران فرهنگی مقابله با کرونا باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، اکبر بهنام‌جو با حضور در  آموزشگاه دخترانه جعفر جعفرزاده مقدم اردبیل با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس، عنوان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و توجه به توصیه مسئولین مدارس توسط دانش آموزان باعث ادامه برگزاری ککلاس های حضوری و عدم تعطیلی مدارس خواهد شد.

وی افزود: دانش آموزان می‌توانند به عنوان سفیران فرهنگی مقابله با کرونا، رعایت نکات بهداشتی را در بین خانواده و اقوام یادآوری و نهادینه کنند که این مهم باعث ارتقای فرهنگ بهداشتی در جامعه نیز خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر تنها راه ارائه شده توسط کادر درمان برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری خطرناک کرونا رعایت نکات درمانی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است که عموم مردم و مخصوصاً دانش آموزان باید در عمل به این توصیه‌ها پیشگام باشند.

بهنام‌جو برگزاری کلاس‌های حضوری را موجب افزایش عواطف و ارتباط دانش آموزان با معلمان دانست و گفت: آشنایی دانش آموزان با معلمان و ایجاد روابط عاطفی بین آنان موجب تقویت سیستم آموزشی و بالا رفتن میزان بازدهی در آموزش خواهد شد، لذا همه مسئولین در مدارس و دانش آموزان باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصمم باشند تا مدارس مجدداً به تعطیلی کشانده نشود.

ارسال نظرات