خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه سمیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

توزیع ۳۱۳ بسته لوازم التحریر به همت بسیجیان پایگاه سمیه همدان

فرمانده پایگاه سمیه همدان با اشاره به اجرای پویش گسترده همدلی و کمک‌های مومنانه گفت: به همین منظور در قالب ۳۱۳ بسته لوازم التحریر به نیت حضرت رقیه (س) و توزیع ۳۰ عدد کارت هدیه به نیت حضرت علی اصغر (ع) در ماه محرم توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۷۳۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
توزیع ۳۱۳ بسته لوازم التحریر به همت بسیجیان پایگاه سمیه همدانخدیجه فرهادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در همه امور به هم نوع خود کمک کنیم و نباید برادر مومن خود را با مشکلات تنها گذاشت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد پویش گسترده برای همدلی و کمک‌های مومنانه گفت: به همین منظور در قالب ۳۱۳ بسته لوازم التحریر به نیت حضرت رقیه (س) و ۳۰ عدد کارت هدیه به نیت حضرت علی اصغر (ع) در ماه محرم توزیع شد.

فرمانده پایگاه سمیه همدان ابراز داشت: از دیگر اقدامات این پایگاه مقاومت توزیع دو مرحله بسته بهداشتی در قالب ماسک، محلول ضدعفونی و... بین عزاداران حسینی بوده است.

وی با اشاره به ذبح ۷ رأس گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان افزود: هدف از این کار یاری رساندن به افراد بی بضاعت است و امیدواریم بتوانیم این کار خیررا هرچه بیشتر گسترش دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار