وجود نیرو‌های مسلح مردمی و انقلابی از نقاط قوت نظام اسلامی است

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: یکی از نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیرو‌های مسلح مردمی، انقلابی، متدین و حسینی است.
کد خبر: ۹۲۷۳۰۲۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در مراسم معارفه فرمانده تیپ متحرک هجومی ۱۵۸ شهید کشاورزیان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شاهرود بیان کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرویی ارزشی و ولایتمدار است.
او افزود: در بحث برگزاری انتخابات، تلاش همه مجموعه شهرستان و همکاران عزیز در ارتش برای تأمین امنیت انتخابات کم‌نظیر بود و در بحث قرارگاه مقابله با کرونا، ارتش انصافاً سنگ تمام گذاشت.
فرماندار شهرستان شاهرود گفت: ارتش در کمیته ایمنی و رفع آلودگی و ضدعفونی شهر‌ها و اماکن عمومی خوش درخشید و از زحمات و خدمات فرماندهی قرارگاه عملیاتی و تیپ ۱۵۸ تشکر می‌کنیم.
فخری ادامه داد: آنچه ما در ۴۱ سال عمر انقلاب اسلامی دیدیم، تلاش ارتشیان را در کنار وظایف ذاتی برای حفظ کیان جمهوری اسلامی، حضور مؤثر و ارزشمند در بحران‌ها و مقاطعی که مردم نیاز داشته‌اند، نشان می‌دهد.
او گفت: در شهرستان شاهرود به پشتوانه همه نیرو‌های مسلح در خیلی از برنامه‌ها، بحران‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به کمک و همراهی این نیرو امیدواریم و به پشتوانه این توان اجرایی و عملیاتی، خیلی از برنامه‌ها را به انجام می‌رسانیم.
فرماندار شهرستان شاهرود گفت: از نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیرو‌های مسلح مردمی، انقلابی، متدین و حسینی بوده و محبوبیت و مقبولیت آن‌ها در جامعه باعث پیشبرد اهداف نظام و امیدواری و امید در مردم شده است.
فخری با آرزوی سلامتی برای امیر غلامی و تشکر از زحمات امیر غفاری و تأثیر آن‌ها در شهرستان تصریح کرد: از نقاط برجسته شهرستان، تعامل بین اعضای شورای تأمین است و همه خود را با نگاه سربازی نظام می‌بینند.
او گفت: مدیران نگاه بخشی و جزیره‌ای به کار ندارند و آنچه دیده و اجرا و ارزیابی می‌شود، نگاه سربازی است که باعث احساس امنیت و پیشبرد کار‌ها در شهرستان خواهد شد.
وجود نیرو‌های مسلح مردمی و انقلابی از نقاط قوت نظام اسلامی است
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار