خبرهای داغ:

عزاداری حسینی امسال شاهرود با وجودکرونا الگوی خوبی برای کشور است

معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: عزاداری حسینی امسال متفاوت بود و مردم فهیم، بصیر ومتدین شهرستان شاهرودبا تغییر در سبک عزاداری‌های چندصد ساله خود واجرای برنامه‌های منظم و رعایت دستورالعمل‌ها الگویی خوبی ارائه نمودند.
کد خبر: ۹۲۷۳۰۳۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود اظهار کرد: ابتکار برپایی نماز ظهر عاشورای امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در این شهر با نظم و ترتیب خاص الگو شد.
فرماندارویژه شاهرود با تقدیر از مردم و هیات‌های عزاداری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری آیین‌های محرم امسال ادامه داد: باید از هیات‌ها ومداحان عزیزی که دستوالعمل‌های بهداشتی را مطلوب رعایت کردند تجلیل وتقدیر بعمل آید وبا افراد خاطی که به توصیه‌ها و دستورالعمل کم توجهی کردند نیر که بسیار محدود بودند برخورد شود.
فخری با بیان اینکه امسال عزاداری دهه اول محرم در شاهرود در قیاس با سایر شهر‌ها و استان‌ها بسیار خوب اجرا شد گفت: ما از همه مردم و دست اندرکاران برگزاری مراسمات محرم در دهه اول تشکر می‌کنیم و باید این عزاداری ماندگار شهرستان به عنوان الگویی در استان و کشور تبدیل شود.
عزاداری حسینی امسال شاهرود با وجودکرونا الگوی خوبی برای کشور است
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار