بازدید ۳۰۰ هزارنفری از نمایش یک بیابان بی کسی در کرج

کارگردان گروه فرهنگی هنری دلشدگان استان البرز اعلام کرد که نمایش فرهنگی مذهبی «یک بیابان بی کسی » در کرج با بیش از ۳۰۰ هزار بازدید در فضای مجازی همراه شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۱۱۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجید نورمحمدی گفت : با گذشت سه شب از اجرای نمایش مذکور شمار زیادی از مخاطبان در فضای مجازی و حضوری نمایش یک بیابان بی کسی را نظاره کردند.

وی ادامه داد: این نمایش به مدت ۲ شب دیگر در تالار شهیدان نژادفلاح کرج روی صحنه خواهد بود.

نورمحمدی گفت : مناسبت ایام حزن انگیز شهادت سید و سالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین (ع) و یاران  با وفایش گروه هنری دلشدگان اقدام به برگزاری نمایش مذهبی "یک بیابان بی کسی"در سالن شهدای  شهرداری کرج کرده  است که  علاوه بربازدیدحضوری عزاداران حسینی با استقبال بی نظیر مخاطبان فرهنگ عاشورا  در فضای مجازی نیز مواجه شده است .

وی  اشاره به اجرای این نمایش در طول ۱۸ سال گذشته تاکنون اظهار داشت: شهرداری کرج در اجرای نمایش با گروه هنری دلشدگان همکاری تنگاتنگ دارد.

نورمحمدی گفت: این نمایشنامه در ۱۰ باب و داستان طراحی شده است که در پنج شب اجراء خواهد شد وبا اجرای هنرمندانه اعضای ۸۰ نفری گروه  فرهنگی هنری دلشدگان  هرشب داستانهای از شخصیتهای محوری واقعه  قیام عاشوراء در مقابل چشم عاشقان مکتب حسینی به تصویر کشیده خواهد شد.
وی  درادامه با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا  در کشور تصریح کرد:برای حفظ جان ارزشمند عزاداران حسینی (ع) امسال برنامه را با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی وستاد ملی کرونا برگزار کرده ایم .

کارگردان گروه هنری دلشدگان افزود: امسال باتوجه به قراگرفتن در شرایط کرونا تصمیم گرفتیم که برنامه را به صورت مجازی برگزار کنیم که اکنون در اپلیکیشن "روبیکا"وگروه رسانه ای "عقیق تی وی"نمایش داده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها