خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

برگزاری اردوی جهادی هجرت ۳ دانش‌آموزان حوزه شهیده هاجریان همدان

فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان مقطع تحصیلی دوم متوسطه در فعالیت‌های اردوی جهادی هجرت ۳ مشارکت دارند، گفت: این طرح طی یک هفته با حضور ۱۵ نفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۱۲۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

برگزاری اردوی جهادی هجرت ۳ دانش‌آموزان حوزه شهیده هاجریان همدانمرضیه نعمتی‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه طرح هجرت ۳ در یکی از مدارس ناحیه ۲ همدان برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، دانش‌آموزان بسیجی با حضور در مدارس دارای بافت قدیمی و آسیب دیده، اقدام به مرمت، نقاشی، رنگ‌آمیزی و زیباسازی ساختمان مدرسه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مقطع تحصیلی دوم متوسطه در فعالیت‌های اردوی جهادی هجرت ۳ مشارکت دارند، افزود: این طرح طی یک هفته با حضور ۱۵ نفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان در قالب این طرح فعالیت‌های رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی و مرمت و زیباسازی مدارس فعالیت می‌کنند، گفت: طرح اردوهای هجرت ۳ از سوی این نهاد انقلابی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در معرفی مدارس، بسیج سازندگی در فراهم کردن امکانات، لوازم و اعتبارات مورد نیاز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رشد و تعالی، خلاقیت، مسئولیت پذیری، تقویت روحیه کارآفرینی و در نهایت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از مهمترین اهداف برگزاری اردوی هجرت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات