خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

اقدامات بسیج پر کردن خلأهای موجود در جامعه است

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه حضور و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در زیباسازی مدارس بسیار ارزشمند است، گفت: کارهای انجام شده در بسیج پر کردن خلأهای موجود در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۷۳۱۷۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

اقدامات بسیج پر کردن خلأهای موجود در جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدتقی امیدی ساکت در جمع بسیجیان حوزه بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان با بیان اینکه ما از تلاش و مجاهدت بسیجیان شرکت کننده در طرح هجرت۳ تشکر می‌کنیم، اظهار داشت: دانش‌آموزان در این شرایط خاص بی‌ادعا در این طرح شرکت کردند و ما قدردان آنان هستیم.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا در این فضاها کار کردن کار سختی است، گفت: این کار روحیه جهادی و مجاهدت شما را می‌رساند که برای احیای ارزش‌ها و آماده‌سازی مدرسه تلاش می‌کنید.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه با بازگشایی مدارس درهای دانایی به روی دانش‌آموزان باز و درهای جهل و نادانی بسته می‌شود، افزود: شما دانش‌آموزان در ثواب هدایت آنها شریک هستید.

وی با بیان اینکه حضور و نقش‌آفرینی شما در زیباسازی مدارس بسیار ارزشمند است، گفت: کارهای انجام شده در بسیج پر کردن خلأهای موجود در جامعه است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کارهای انجام شده توسط کرام الکاتبین ثبت می‌شود، گفت: شما با روحیه جهادی مانند شهید «مریم فرهانیان‌»ها، «زینب کمایی»ها، «فاتحی کرجو»ها و ‌... به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته‌اید.

وی با بیان اینکه نقطه عطف شروع بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی اردوهای جهادی خدمت‌رسانی به مردم محروم است، گفت: مقام معظم رهبری به دو برنامه راهیان نور و محرومیت‌زدایی بسیار تاکید دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات