احیاء 30 تعاونی‌ راکد در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: احیاء تعاونی‌های راکد در دستور کار قرار دارد که در این راستا ۳۰ تعاونی مدنظر است.
کد خبر: ۹۲۷۳۳۲۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی آشتاب امروز در دیدار کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: هفته تعاون فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این بخش اقتصادی است.

آشتاب افزود: لرستان از نظر اقتصادی مشکلات زیادی دارد که در این زمینه اگر مردم، جوانان و ... سرمایه و فکر خود را در قالب تعاونی در کنار هم قرار دهند تداوم و موفقیت‌شان بیشتر است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸۵۴ تعاونی در استان، عنوان کرد: ۲۸ هزار نفر در این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند و از این تعداد ۴۷۶ تعاونی با جمعیت ۴۳۳۱ نفر ویژه بانوان است.

آشتاب افزود: احیاء تعاونی‌های راکد در دستور کار قرار دارد که در این راستا ۳۰ تعاونی مدنظر است؛ در این هفته یک تعاونی در شهرستان الشتر با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر به چرخه تولید بازگشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: در زمینه حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا تاکنون ۲۵۲۹۷ پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده که ارزش آن‌ها ۲۵۲ میلیارد تومان بوده که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: ۲۸۰۰ نفر در استان از مزایای بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات