خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از توزیع بیش از هزار بسته معیشتی به همت گروه های جهادی این سازمان در دهه اول محرم امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۳۴۸۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در نشست مشترک با مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: علاوه بر این در همین ایام بیش از ۵۴ هزار وعده غذای نذری میان خانواده های محروم و کم بضاعت استان و خارج از استان به همت گروه های جهادی بسیج طلاب توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، افزود: از دیگر فعالیت های این گروه ها در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه می توان به تهیه و توزیع بیش از ۱۴ هزار قلم لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم، همچنین برگزاری بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ جلسه روضه خانگی و نیز ۵۶۰ جلسه سخنرانی مذهبی به همت روحانیون و نیز خواهران طلبه در سطح استان و خارج از استان قم اشاره کرد.

وی همچنین با تأکید بر این که در ابعاد علمی، فکری، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی، ظرفیت های بسیار خوبی در بین طلاب و روحانیون بسیجی و جهادگر وجود دارد، گفت: بی شک در راستای تعامل و همکاری مطلوب تر رده های مختلف بسیج بهتر می توان از این ظرفیت ها در جهت تقویت بُعد خدمت رسانی و محرومیت زدایی در سطح استان و کشور استفاده نمود.

حجت الاسلام امیرزاده در خاتمه بیان داشت: در حال حاضر ۹۴ گروه جهادی تحت اشراف سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم به فعالیت مشغول هستند که بسیاری از آن ها در مراحل مختلف جریان مقابله با کرونا و به خصوص برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، نقش آفرین بوده و منشأ خدمات بسیاری شده اند.

ارسال نظرات