کلنگ‌زنی حسینیه شهدای بخش معمولان

با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان کلنگ ساخت یک باب حسینیه شهدا در بخش معمولان به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۶۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز  در جریان سفر حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد به شهر معمولان کلنگ ساخت یک باب حسینیه شهدا بخش معمولان توسط نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و همچنین امام جمعه بخش معمولان و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و دیگر مسئولین استانی به زمین زده شد.

شاهرخی در جریان سفر به معمولان پس از استقبال مردم و مسئولین، در اولین اقدام در گلزار شهدای معمولان حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود و در ادامه پس‌از زیارت امامزاده محمد(ع)، به بازدید از این مکان پرداخت .

نماینده ولی‌فقیه در لرستان همچنین در جریان این سفر به همراه امام جمعه شهر پلدختر، امام جمعه بخش معمولان و بخشدار بخش معمولان و همچنین مسئولین استانی از شهرک مسکونی در حال ساخت شهید سلیمانی برای اسکان آسیب‌دیدگان از سیل بخش معمولان، بازدید کرد و در این بازدید با مهندسین این سایت درباره روند اجرا پروژه صحبت کردند.

شاهرخی همچنین در ادامه این سفر از جاده در حال تعمیر و ساخت معمولان به خرم‌آباد بازدید کرد.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان همچنین در بازدید از یادمان شهدای معمولان در جمع جوانان و گروه‌های جهادی جوانان مؤمن انقلابی بخش معمولان ضمن اشاره به راه شهدا، افزود: شهدا،‌ صالحین و ادامه‌دهندگان راه‌شان را صدا می‌زنند و پیام‌شان این است از راهی که آمدید پشیمان نباشید و برای ادامه مسیر نیز هیچ ترسی در دل راه ندهید و راه ما را ادامه دهید.

شاهرخی با بیان این‌که صدای شهدا ارتقاء فرهنگی و معنوی پیش می‌آورد، اضافه کرد: یادمان‌های شهدا، صدای شهدا را به همه عصرها و به همه نسل‌ها می‌رساند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خطاب به مردم و جوانان بخش معمولان گفت: اکنون که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در همه جا پیش قراول هست و در این کارهای سازندگی نیز پیش‌رو هست، مردم بخش معمولان و جوانان حزب‌اللهی و گروه‌های جهادی و جوانان مؤمن انقلابی می‌بایست پای کار سازندگی شهر خود بیایند، حتی آن‌هایی که از جهت مالی نمی‌تواند کمک برسانند، می‌تواند از جهت نیروی انسانی یاری‌گر باشند .

وی افزود: جوانان ما همه متخصص هستند، مهندسین برق برای برق‌رسانی می‌توانند کمک کنند، مهندس مکانیک و متالوژی و عمران و سایر رشته‌ها نیز می‌توانند در قالب نیروهای جهادی به یاری شهر بیایند.همه باید دست به دست هم بدهند و شهر هشت هزار نفری معمولان و حومه تقریبا ۲۳ هزار نفری، نه‌تنها این یادمان، بلکه می‌توانند بناهای فرهنگی زیادی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار