خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

شورای فرهنگ عمومی باید به مشکلات جامعه نگاه تخصصی داشته باشد

فرماندار نهاوند با تاکید براینکه شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل و مشکلات جامعه نگاه تخصصی داشته باشد، گفت: نگاه تخصصی شورای فرهنگ عمومی به مسائل مختلف موجب کاهش بسیاری از مشکلات و آسیب‎ها می‎شود.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۸۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل و مشکلات جامعه نگاه تخصصی داشته باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در سال جاری، با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین در سالن اجتماعات فرمانداری نهاوند برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این جلسه با تاکید براینکه شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل و مشکلات جامعه نگاه تخصصی داشته باشد، گفت: نگاه تخصصی شورای فرهنگ عمومی به مسائل مختلف موجب کاهش بسیاری از مشکلات و آسیب‎ها می‎شود.

مراد ناصری با اشاره به مسایل فرهنگی و اجتماعی و جایگاه ویژه آنها، گفت: باید با ظرفیت شناسی، برنامه‌ریزی و هم‌افزایی نقشی مهم در رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان ایفا کنیم.

وی به برگزاری شورای فرهنگ عمومی در بخش ها تاکید کرد و افزود: می‌توان از ظرفیت بخشداران، شوراهای بخش و ائمه جماعت روستاها در رفع مشکلات فرهنگی استفاده کرد.

فرماندار نهاوند کرونا را اصلی ترین مشکل فعلی جامعه عنوان کرد که مردم با آن درگیر هستند و افزود: توجه به مسایل اجتماعی کرونا مانند فاصله گذاری اجتماعی، فرهنگ سازی برای استفاده از ماسک و دیگر موارد بهداشتی در کنار مشکلات اقتصادی موضوعاتی هستند که باید در دستور کار این جلسه قرار گیرند.

در حاشیه این نشست مقرر شد، اعضای غایب جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند جریمه مادی و معنوی شوندکه مبلغ این جریمه ۲۰۰ هزار تومان برای هرجلسه در نظر گرفته شد تا در امور فرهنگی و خیریه شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار