خبرهای داغ:
رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد عنوان کرد

ضرورت ورود هیئت اندیشه‌ورزان جوان در بحث فرهنگ‌سازی مدیریت پسماند

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد خواستار فعالیت هیئت اندیشه‌ورزان جوان اسدآباد در بحث فرهنگ‌سازی مدیریت پسماند شد و گفت: آموزش‌ها در مناطق مختلف با همکاری هیئت اندیشه‌ورزان جوان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۸۲۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

ضرورت ورود هیئت اندیشه‌ورزان جوان در بحث فرهنگ‌سازی مدیریت پسماندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجید اسکندری در جلسه هم‌اندیشی با هیئت اندیشه‌ورزان جوان اسدآباد با اشاره به توان بالای علمی شهرستان و تعداد مراکز دانشگاهی فعال و مطرح در سطح استان از جوانان حاضر و دانشگاهیان شهرستان خواستار انتقال پیشنهادها و تجربیات خود از طريق چنين نشست‌هايي به اداره حفاظت محيط زيست شهرستان شد .

وی گفت: حمایت از محیط زيست به عنوان يکي از مهمترين مصالح و منافع مشترک انسان‌های امروزه از اهميت ويژه‌ای برخوردار است.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد اظهار کرد: این موضوع به موازات گسترش و پیشرفت صنعت و فناوری که امکان تسلط بیشتر انسان بر طبیعت و بهره‌برداری از آن را به شدت گسترش می‌دهد ضرورت بيشتر می‌يابد.

وی خواستار فعالیت در بحث فرهنگ‌سازی مدیریت پسماند شد و گفت: آموزش‌ها در مناطق مختلف با همکاری هیئت اندیشه‌ورزان جوان آغاز خواهد شد.

محمدجواد کوهی دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان اسدآباد نیز ضمن تشکر از زحمات ریاست اداره محیط زیست شهرستان به تاریخچه هیئت و ارائه طرح‌هایی در حوزه حضور جوانان در همیاری محیط زیست پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات