فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از رویکرد‌های اساسی سپاه در سال‌های اخیر، محرومیت‌زدایی است و این مجموعه آمادگی دارد تا در عرصه‌های عمرانی کشور و استان نقش ایفا کند.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۹۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
محرومیت‌زدایی از رویکرد‌های اساسی سپاه استان سمنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی عصر امروز در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی در محرومیت‌زدایی با حمایت بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: مجموعه سپاه در تلاش است تا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری به‌عنوان بازوی انقلاب در کنار دستگاه‌های اجرایی و دولت باشد.
او گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی کشور و لزوم رفع محرومیت در مناطق مختلف، سپاه به کمک دولت و دستگاه‌های اجرایی آمده است تا در رفع مشکلات مردم مشارکت و همراهی کند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: تعامل و همکاری خوبی بین سپاه استان سمنان و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و این هم‌افزایی خوب سبب انجام امور به بهترین شکل می‌شود.
دامغانی گفت: در سال‌های اخیر، یکی از شاخص‌ترین اقدامات سپاه، تلاش در جهت مهار و کنترل سیل در کشور بود که در این راستا، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با لایروبی و بازگشایی محور‌های مختلف در ۸۰ روستای استان مازندران خدمات بسیار قابل توجه و ارزشمندی را به انجام رساند.
او گفت: سپاه استان سمنان در سیل استان لرستان نیز به‌عنوان نماینده مردم استان و دستگاه‌های اجرایی خوش درخشید و در این راستا، سمنان به‌عنوان نخستین استان به لحاظ سرعت و کیفیت در بحث لایروبی و سازندگی در لرستان اقدام کرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: سپاه استان سمنان در حوزه ساخت و مرمت نسبت به سایر استان‌ها در بحث سیل پیشتاز بوده که نشان از هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی استان دارد.
دامغانی گفت: از بدو شیوع بیماری کووید-۱۹ در کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسؤولیت کمک به بهداشت و درمان را به عهده گرفت و با سرعت عمل بالایی وارد میدان شد.
او ادامه داد: استان سمنان در بحث کرونا خوش درخشید و این امر نشان از هم‌افزایی حداکثری بین کادر بهداشت و درمان استان و دستگاه‌های اجرایی دارد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: خوشبختانه در بحث کنترل کرونا، همه مجموعه‌های مردمی با تمام ظرفیت وارد میدان شدند و شاهد بودیم که این بیماری باوجود مسائلی که در کشور و جهان ایجاد کرد و استان سمنان نیز از آن متأثر بود، آسیب‌های حداقلی را در استان ایجاد کرد.
دامغانی اضافه کرد: اجرای مستمر و مداوم اقدامات عمرانی در کشور موجب امیدواری و ایجاد انگیزه در مردم و ناامیدی دشمنان در القای تفکر به بن‌بست رسیدن کشور، نظام و دولت می‌شود.
او گفت: سپاه در امر سازندگی کشور هیچ‌گاه نگاه اقتصادی به پروژه‌ها نداشته و در راستای محرومیت‌زدایی آمادگی دارد تا در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از رویکرد‌های اساسی سپاه در سال‌های اخیر، محرومیت‌زدایی است و این مجموعه آمادگی دارد تا در عرصه‌های عمرانی کشور و استان نقش ایفا کند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها