مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج میبد:

توافق خائنانه امارت نمی‌تواند از مرگ رژیم صهیونیستی جلوگیری کند

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به توافق خائنانه و خبیثانه امارت و رژیم صهیونیستی گفت: هم اکنون نه تنها این حماقت بزرگ نمی‌تواند از مرگ رژیم صهیونیستی جلوگیری کند بلکه آزادسازی قدس شریف را هم نمی‌تواند از یاد ببرد.
کد خبر: ۹۲۷۳۷۱۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدجوادفاضلی اظهار داشت: توافق خائنانه و خبیثانه امارت و رژیم صهیونیستی بیانگر خیانت حکام سرسپرده به نظام سلطه و رژیم منحوس صهیونیستی است.
وی ضمن محکومیت این اقدام خائنانه گفت: چنین اقداماتی قلوب همه مسلمین را جریحه‌دار کرده و امارت با حماقت تاریخیش خنجر آغشته به زهر توافق با رژیم صهیونیست را به سینه مقاومت فرو برد و رژیم خیانتکار را تشویق خواهد کرد که جنایت‌های تازه‌تر در حق فلسطین و مقدسات آن انجام دهد.
مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج میبد ابراز داشت: هم اکنون نه تنها این حماقت بزرگ نمی‌تواند از مرگ رژیم صهیونیستی جلوگیری کند بلکه آزادسازی قدس شریف را هم نمی‌تواند از یاد ببرد.
وی افزود: رژیم منحوس صهیونیسم با توجه به فرامین مقام معظم رهبری ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ملت غیور فلسطین با استقامت و توکل به خدا خواهند توانست به پیروزی واقعی برسند و فلسطین بزرگ از نهر تا بحر به لطف غیرت مجاهدان و مردمان صبورش به زودی آزاد خواهد شد و نام و نشان بی‌غیرت ا از صحنه تاریخ پاک خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار