خبرهای داغ:

تعامل و هم‌افزایی سپاه و ارتش برای رفع محرومیت‌های فارس

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد برای حضور در عرصه‌های محرومیت‌زدایی در كنار سپاه اعلام آمادگی كرد و گفت: ظرفیت‌های ارتش در راستای خدمات عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی به عرصه می‌آیند.
کد خبر: ۹۲۷۳۷۴۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

امیرابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد امروز، ۱۸ شهریورماه با فرمانده سپاه فجر دیدار و گفت‌وگو كرد.

امیر رضایی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل و هم‌افزایی سپاه و ارتش در عرصه‌های مختلف به خصوص محرومیت‌زدایی در سطح استان فارس گفت: برای حضور در عرصه‌های محرومیت‌زدایی آمادگی داریم و ظرفیت‌های ارتش در راستای خدمات عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی به عرصه خواهند آمد.

وی با بیان اینکه شخصیت بزرگوار شهید سلیمانی الگو و شاخصۀ انقلابی‌گری و مجاهدت در راه خداست، گفت: راه و مکتب این شهید والامقام توسط نیروی انقلابی در نیروهای مسلح دنبال خواهد شد و یاد و نام او برای همیشه در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با تلاش و همت جوانان نخبه و انقلابی امروز در زمینه تولید تجهیزات دفاعی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و هرگونه تهدید را با پاسخی دندان‌شکن مواجه خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها