نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران ارشد بورس در این شرایط کجا هستند؟ الان دقیقا چه کار می‌کنند؟
کد خبر: ۹۲۷۳۷۹۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

مسئولان بورس دقیقا چه کار می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این روز‌ها که بورس درگیر تلاطم‌های زیادی است درگیری ریزش و گاه سقوط است این همه سرمایه‌های مردم در حال از بین رفتن است دولت کجاست؟ نهاد ناظر و شورای عالی بورس کجاست؟

او بیان کرد: این همه ما نهاد ناظر داریم، این همه از بیت المال بایت اینکه بورس را کنترل کنند و بر آن نظارت کنند حقوق می‌گیرند، این نهاد‌ها این روز‌ها کجا هستند؟ چه نظارتی کرده اند؟

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان کرد: بیایند به مردم بگویند روزی که شاخص بورس از ۴۰۰-۵۰۰ هزار واحد تا دو میلیون رسید در فضایی هیجانی و احساسی و بدون پشتوانه علمی کجا بودند؟ چرا کنترل نکردند؟ و امروز که بورس در حال سقوط است، کجا هستند؟ نه آن روز اثری از این‌ها بود و نه امروز اثری از آن‌ها هست.

رضایی افزود: باید توضیح داده شود سرمایه‌ای که وارد بورس شد چقدر به درد تولید خورد؟ چون کاری بدون پشتوانه کارشناسی بود نه آن روز مشکلی از ما حل کرد و نه امروز که مردم درگیر سقوط بورس شده‌اند.

او اظهار داشت: امروز اثری از کسی نمی‌بینیم که باید عرصه را مدیریت و بر آن نظارت کند تا سرمایه مردم از بین نرود. نه اظهار نظری و نه موضع گیری می‌بینیم.

پایان خبر/
ارسال نظرات