فرمانده سپاه چابهار در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد:

قیام ۱۷ شهریور باعث جان گرفتن نهال انقلاب اسلامی شد

سرهنگ پوراحمدیان به مناسبت سالروز قیام خونین 17 شهریور گفت: امام خمینی (ره) قیام خونین 17 شهریور را جمعه سیاه نامیدند.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۱۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
سرهنگ پوراحمدیان فرمانده سپاه چابهار، در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج چابهارگفت: قیام خونین ۱۷ شهریور که به فرمود: ه امام خمینی (ره) جمعه سیاه نامیده شد، روز مقاومت و مجاهدت باشکوه و خونین مردم در برابر طاغوت و نقطه عطفی در تعیین مسیر انقلاب اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: قیام ۱۷ شهریور گواه اثرگذاری خون‌های پاک شهدا در جان گرفتن نهال انقلاب اسلامی و به ثمرنشستن آن است، شهدای والامقامی که تا آخرین قطره خون خود پای عهد و پیمان‌شان ایستادند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

فرمانده سپاه چابهار در ادامه افزود: این قیام یکی از قیام‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران است که مردم انقلابی و خسته از ظلم و فساد رژیم ستم‌شاهی پهلوی به خیابان آمدند و با نثار جان خویش در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شدند. در این روز بزرگ، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به میدان آمدند و سینه‌های خود را در برابر گلوله‌های ستمگران سپر کردند و عاشورایی دیگر آفریدند.

وی در پایان گفت: حمایت‌های آمریکا از رژیم پهلوی در سرکوب مبارزان باعث شد تا ادعا‌های به اصطلاح حقوق بشری آن‌ها در بین مردم رنگ ببازد و ماهیت اصلی شان برای مردم ایران هرچه بیشتر نمایان شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار