خبرهای داغ:
سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

برقراری ۴۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: روز ۱۸ شهریور ماه شهروندان ۴۰۰ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۱۳ مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۲۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
برقراری ۴۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ همدانوحید علی‌ضمیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در ۱۸ شهریور ماه، ۹ عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز ۱۸ شهریور ماه شهروندان ۴۰۰ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۱۳ مورد منجر به عملیات شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان تصریح کرد: همچنین ۱۵ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۴۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۳۲ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۹ مورد آتش‌سوزی شامل حریق پیک نیک در حقگویان، حریق ساختمان در حال احداث در جانبازان، دو مورد حریق مخروبه در میدان امام حسین (ع) و آقاجانی بیگ و پنج مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در باغ ایرانی، بلوار ارم، بلوار بعثت ۲ مورد و انبار نفت بوده است.

علی‌ضمیر ابراز داشت: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان ۱۵ فروردین، نجات حیوانات در شورین، مهار حیوانات در حصار مطهری و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در بیمارستان بعثت توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دو نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات