خبرهای داغ:

آغاز مرحله نخست ساخت مجتمع اقامتی، پذیرایی و تفریحی دشت بهشت صبا شاهرود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: مرحله نخست ساخت مجتمع اقامتی، پذیرایی و تفریحی دشت بهشت صبا شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۴۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
آغاز مرحله نخست ساخت مجتمع اقامتی، پذیرایی و تفریحی دشت بهشت صبا شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید رضا حسنی اظهار کرد: این مجتمع دارای برند‌های معروف غذایی، سوئیت‌های اقامتی، فروشگاه صنایع‌دستی، جایگاه سوخت و دیگر امکانات مورد نیاز مسافران و گردشگران است.
او گفت: این مجتمع در زمینی به وسعت ۱۲ هکتار در محور تهران- مشهد ورودی شهر شاهرود ساخته می‌شود.
حسنی با اشاره به اینکه مرحله نخست اجرای این پروژه در سطح ۳ هکتار انجام می‌شود، بیان کرد: سرمایه‌گذاران این مجتمع نمونه‌های موفقی از جمله مهتاب و مهر و ماه را در جاده قم -تهران اجرا کرده‌اند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود تصریح کرد: با ساخت و راه اندازی این مجتمع که با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است، زمینه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر فراهم می‌شود.
حسنی گفت: این پروژه تفریحی، اقامتی، فرهنگی و گردشگری، بزرگترین طرح سرمایه‌گذاری گردشگری شهرستان شاهرود است که از سال ١٣٩٣ تا کنون متوقف بوده و با پیگیری‌های مستمر اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط شهرستان شاهرود و تشویق سرمایه‌گذاران، شرایط آغاز پروژه فراهم شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها