خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

شناخت دشمنان در برهه کنونی ضروری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: شناخت دشمنان در برهه کنونی بسیار ضروری است.
کد خبر: ۹۲۷۴۰۸۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، حجت الاسلام علی متین امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه، با اشاره به نقش ویژه سپاه و بسیج در مقاطع مختلف انقلاب، اظهار داشت: علت اصلی تشکیل سپاه و بسیج حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن بود و این دو اصل مهم سبب شد که این نیروی مردمی در بسیاری از تنگناها و حوادث مختلف در کنار مردم و با مردم باشد.

وی افزود: تمام تحلیل‌گران و مفسران غربی بر این مهم تاکید دارند که اگر مردم از نظام فاصله بگیرند، آن حکومت دیری نخواهد پایید که پایه‌هایش ویران خواهد شد، برای همین سعی در ایجاد شکاف میان ملت و دولت در انقلاب اسلامی را دارند، که خوشبختانه با وجود مردم بصیر و نیروهای انقلابی همچون پاسداران هیچ گاه به این هدف نخواهند رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: سپاه طی ۴۰ سال گذشته پرچم‌دار و طلایه دار کمک به مردم در هر شرایطی بوده و با تمام وجود برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن همگام و همراه با مردم تلاش کرده است.

وی ادامه داد: با نگاهی به تاریخ تشکیل سپاه تا به امروز می‌توان به خوبی مردمی بودن آن را دید و به رخ همه جهانیان کشید.

متین با بیان اینکه ماموریت سپاه در تمام عرصه‌ها تعریف شده و باتوجه به شرایط و وضعیت جهانی تغییر می‌کند، گفت: برای اینکه به ماموریت‌ها جامه عمل پوشانده شود لازم است که وحدت و همدلی در جامعه وجود داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به وضعیت کنونی جامعه، بیان داشت: شناخت دشمنان نظام اسلامی در برهه کنونی بسیار ضروری است زیرا امروز بدخواهان انقلاب با انواع جنگ‌ها از سیاسی گرفته تا اقتصادی وارد میدان شده‌اند که البته بی‌تردید بصیرت مردم در نهایت سبب شکست تمام نقشه های آنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز فشار اقتصادی به دو علت تحریم ها و بعضی از کم کاری ها در داخل بر مردم افزایش یافته که بی تردید با وحدت و همراهی نظام و مردم از این مهم نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

متین در پایان با بیان اینکه برای موفقیت در وظایف سازمانی به راهنمایی و مشاوره‌ نیازمند هستم، اظهار کرد: در صورت تعامل، همدلی و وحدت کلمه می‌توان اقدامات فاخر زیادی را آغاز کرد و به سرانجام رساند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین وحید شعیبی در طول مسئولیتش در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان حجت الاسلام علی متین تقدیر به عمل آمد، و طی حکمی حجت الاسلام مهدی کریمی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه منصوب شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار