فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

راه اندازی پایانه بزرگ صادرات کالا توسط بسیج سازندگی مازندران

فرمانده سپاه کربلا از راه اندازی پایانه بزرگ صادرات کالا در چپکرود جویبار توسط بسیج سازندگی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۴۰۸۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولین دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در این جسله با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی گفت: برای  اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی تفاهم نامه‌هایی با فرمانداران منعقد شد.

فرمانده سپاه کربلا به زارعت چوب هم اشاره کرد و افزود:‌زارعت چوب یکی از مسائل مورد نیاز استان است و لذا در این مسئله با همکاری منابع طبیعی بنا شد حدود یک میلیون اصل نهال غرس شود.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در ادامه به تسهیلات اشتغالزایی هم پرداخت و خاطرنشان کرد:‌مقرر شد که ۳۰ درصد از وام‌ها در اختیار بسیج برای اشتغالزایی قرار بگیرد.

به گفته فرمانده سپاه کربلا راه اندازی تعاونی روستایی هم در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه از ایجاد پایانه بزرگ صادرات کالا در چپکرود جویبار هم خبر داد و گفت:‌اقدامات خوبی از طرف بسیج سازندگی صورت گرفته است تا با بکارگیری همه ظرفیت‌ها شاهد رونق و جهش تولید باشیم.

فرمانده سپاه کربلادر بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر اینکه سپاه به دنبال پیمانکاری نیست و تسهیلگر امور است، خاطرنشان کرد:از ظرفیت بسیج ‌برای اجرای پروژه‌ها با حداقل‌ترین امکانات استفاده می‌شود که همین امر امروزه سبب اعتمادسازی بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی شده است.
 

سرهنگ پاسدار مسلمی از اجرای پروژه‌ها تا سقف یک هزار میلیارد هم در استان خبر داد و افزود:‌با همکاری و هماهنگی استانداری مقرر شد امسال تا سقف  هزار میلیارد تومان پروژه دریافت و اجرا کنیم.

فرمانده سپاه کربلا به هم افزایی در ادارت مازندران هم اشاره کرد و ادامه داد: الحمدالله استاندار و مجموعه استانداری پای کار هستند و این تعامل بین سپاه و ادارات شکل گرفته است.

سرهنگ پاسدار مسلمی در پایان سخنان خود تاکید کرد:‌ما سرباز هستیم و افتخار می‌کنیم که به مردم خدمت می‌کنیم و اعتقاد داریم که ارگان‌ها و  دستگاه‌های دیگر هم برای مردم کار می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار