نماینده ولی فقیه در مازندران :

وزارت امورخارجه در تعامل با دولت‌های غربی هتاک به مقدسات تجدید نظر کند / فرانسه عامل صهیونیست‌ها در دشمنی با ایران است

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید نسبت به این هتاکی ها اقدام به موقع داشت، افزود:چرا در روابط خود با کشورهای غربی تجدید نظر نمی کنیم و محدودیتهایی در نظر نمی گیریم ، اختیار مجله هتاک در دست ما نیست اما اختیار کشور در تعامل با دولت های غربی در دست خودمان است.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۱۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

ل

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،پیش از ظهر امروز اجتماع اعتراض آمیز مردم مرکز مازندران در محکومیت اقدام مجرمانه نشریه غربی به ساحت مقدس پیامبر اعظم( صلوات الله علیها) با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز در محوطه امام زاده یحیی (سلام الله علیها) برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این اجتماع اعتراض آمیز به مرور پیام رهبر معظم انقلاب در محکوم کردن این هتاکی غربی ها  پرداخت و گفت: دشمنان  و کافران میخواهند نور خدا را با این هتاکی ها و توهین به مقدسات خاموش کنند اما نمی توانند.

آیت الله لائینی با بیان این مطلب که دشمن با اهانت و توهین به مقدسات در تلاش برای حساسیت زدایی  و مقدسات زدایی بر علیه اسلام است، افزود: دشمن می خواهد غیرت دینی مسلمانان را کم کند همان طوری که در تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه درمازندران در ادامه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: معظم له این اقدام را گناه نابخشودنی قلمداد کردند و بهانه این گناه را که مبنی بر آزادی بیان است را مردود و عوام فریبانه دانستند.

آیت الله لائینی با تصریح بر اینکه غربی ها مدعی آزادی بیان هستند اما درباره هلوکاست اجازه تحقیق و سوال را نمی دهند، اضافه کرد: عامل چنین اقدامات خائنانه ای سیاست های  عمیقا ضد اسلامی صهیونیست ها و دولت های استکباری می باشد که هرچند یک بار بروز می کند.

نماینده ولی فقیه درمازندران ریشه این هتاکی ها را  از جانب ام الفساد جهان صهیونیست ها دانست و تصریح کرد: در پیام رهبر معظم انقلاب آمده است که آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی برای منحرف کردن ذهن مردم منطقه از اجرای برنامه های شوم خود، دست به اقدام شنیع زدند .

آیت الله لائینی در ادامه با تصریح بر اینکه دشمن با این هتاکی ها در پی دوقطبی مخالف و یا موافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، بیان کرد:دشمن در پی ایجاد فتنه و اختلاف در منطقه برای طرح هایی مثل معامله قرن و ...است.

نماینده ولی فقیه درمازندران  به وظیفه مسلمانان در برابر این اقدام هتاکانه پرداخت و افزود: مردم مسلمان ضمن هوشیاری باید دشمنی های آمریکا و نظام استکباری را فراموش نکنند و این باور و فرهنگ در مردم منطقه نهادینه شود که انها دشمن هستند و دست ازدشمنی خود بر نمی دارند.

 آیت الله لائینی در بخش دیگری از سخنان خود  گفت : انتظار است که مجامع جهانی و مراجع بین المللی که مدعی حقوق بشر و ازاد اندیشی هستند با این اقدام موهن برخورد جدی کنند.

نماینده ولی فقیه درمازندران با تاکید براینکه باید در  کشور هم  مقدسات خود را حفظ کنیم، به حذف برخی از نام مقدسات از کتب های درسی و خیابان ها ، پرداخت  و گفت: وقتی برخی ها در درون کشور به بهانه نقد، حرف از نقد پیامبر و امام زمان(عج) میزنند ، آن وقت چه انتظاری داریم که رئیس جمهور فرانسه به بهانه آزادی از توهین حمایت نکند.

به گفته آیت الله لائینی  فرهنگ احترام به دین باید در کتاب های درسی و بین فرزندان این سرزمین نهادینه شود تا در مقابل هتاکی ها غیرت دینی را نشان دهند.

نماینده ولی فقیه درمازندران در ادامه تصریح کرد: بهترین راه بازدارنده دشمن از توهین به مقدسات، محکم ایستادن در مقابل آن است لذا شما مشاهده کنید در کشور پاکستان یک میلیون مسلمان به خیابان ها آمدند و معترض این اقدام شنیع شدند.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید نسبت به این هتاکی ها اقدام به موقع داشت، افزود:چرا در روابط خود با کشورهای غربی تجدید نظر نمی کنیم و محدودیتهایی در نظر نمی گیریم ، اختیار مجله هتاک فرانسوی در دست ما نیست اما اختیار کشور در تعامل با دولت های غربی در دست خودمان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه فرانسه عامل صهیونیست ها در جریان برجام  دشمنی خود  را نشان داده است، اضافه کرد: ما شرکت های فرانسوی را در داخل ایران راه دادیم اما آنها چه کردند، کار را نصف و نیمه رها کردند اما دست مریزاد به سپاه و قرارگاه خاتم که توانست با هزینه کمتر ، کارها را بهتر و مدرن تر پیش ببرند.

 آیت الله لائینی با انتقاد از اینکه نباید به کشورهایی غربی مثل فرانسه دل خوش کرد یا از آنها ترسید، افزود: انتظار است دیپلماسی کشور جمهوری اسلامی و وزارت خارجه، متناسب با اقدامات دشمنان، برخورد کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار