هتک حرمت قرآن کریم دسیسه‌ای تازه علیه دنیای اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت تمامی ارزش‌های الهی و آزادی خواهان جهان و حاکی از دسیسه‌ای تازه برای دنیای اسلام است.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۶۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی هتک حرمت روزنامه فرانسوی به قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص)؛ پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ

بار دیگر در کشوری که خود دچار نقض آزادی بیان است، مدعیان آزادی و حقوق بشر، اجازه اهانت به مقدسات مسلمین را به بهانه آزادی بیان دادند و با سکوتشان در برابر این گناه نابخشودنی، قلوب میلیون‌ها مسلمین را به درد آوردند.

این در حالیست که همان دولت‌های مستکبر اجازه هیچ گونه انتقاد درباره رژیم غاصب صهیونیسم را نداده و آن را جرم می‌دانند، این گونه رفتارهای دو گانه و زشت غرب در کنار خیانت برخی سران عربی خشم جهان اسلام را برانگیخته و حاکی از دسیسه‌ای تازه برای دنیای اسلام دارد.

هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت تمامی ارزش‌های الهی و آزادی خواهان جهان است، مردم متدین و انقلابی استان لرستان در هم صدایی با تمام مسلمین جهان به خصوص ملت مسلمان ایران، این اقدام موهن نشریه مسموم فرانسوی «شارلی ابدو» و همچنین حمایت دولت فرانسه و سکوت مدعیان حقوق بشر که مهر سکوت بر دهان زده اند را محکوم کرده و به تمامی جهان استعمار و عاملین اصلی این جنایت هشدار می‌دهیم که ما در دفاع از آرمان‌های دین مبین اسلام و پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد (ص)، ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد و دست در دست تمامی مسلمین جهان، با وحدت روز افزون، تا نابودی کامل نقشه‌های شوم دشمنان اسلام از پای نخواهیم نشست و به ملت‌های مسلمان توصیه می‌کنیم با عمل به دستورات اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری دام ظله العالی دشمنان اسلام و مسلمانان را مأیوس کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات