خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد خبر داد

اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم در مهاباد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد از اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۷۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ ‌پاسدار منوچهر مودبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار این شهرستان، اظهار کرد: به همت معاونت بهداری و جامعه پزشکی سپاه مهاباد اکیپ بهداشتی و درمانی به مناطق محروم مهاباد اعزام شد.

وی افزود: این اکیپ توسط سپاه مهاباد و با همکاری بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح «شهید رهنمون» به مناطق محروم مهاباد اعزام شد؛ تیم‌های پزشکی اعزامی به ساکنان این مناطق خدمات رایگان ارایه خواهند داد.

این مسئول با بیان اینکه در این راستا تعدادی بسته بهداشتی از جمله ماسک و ضدعفونی کننده دست و ... در میان مردم توزیع شد، اظهار داشت: تیم پزشکی اعزامی در مجموع خدمات مشاوره مامایی، پزشکی، تزریقات و پانسمان، غربالگری اولیه بیماری‌های مختلف مانند فشار خون و قند خون را به اهالی این منطقه ارایه کردند.

وی توجه نظام به حفظ سلامت و افزایش دسترسی به خدماتی بهداشتی و درمانی را از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: اکیپ‌های جامعه پزشکی بسیج به صورت دوره‌ای برای سرکشی و معاینه رایگان روستاییان و عشایر به دورترین مناطق همواره اعزام می‌شوند.

مودبی افزود: اعضای بسیج جامعه پزشکی بدون در نظر گرفتن شرایط مادی و باهدف کسب رضایت الهی و خدمت به مردم باکیفیت‌ترین خدمات درمانی را به هم‌وطنان خود ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در دیگر مناطق شهرستان نیز اجرا خواهد شد، تا به سطح بالاتری از استانداردهای بهداشتی و درمانی دست ‌یابیم و در راه خدمت به مردم شهیدپرور شهرستان گامی مؤثر برداشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات