کانون بسیج مهندسین صنعت و عمران شهرستان دشتی با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۸۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به این شرح است:
مهر تأیید رئیس جمهور چشم آبی‌ها بر اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر (ص) با بیان جمله کلیشه‌ای آزادی بیان‼
رئیس جمهور فرانسه پس از انتشار کاریکاتور اهانت‌آمیز نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نه تنها این حرکت را محکوم نکرد بلکه با بهانه قرار دادن آزادی بیان، مهر تأییدی نیز بر این اهانت زد! و این در حالی است که آزادی بیان در کشورش شامل تبصره و ماده است و انکار هلوکاست مساوی است با حبس، جرایم نقدی و محرومیت از حقوق شهروندی و خدمات اجتماعی‼
اما در کشور اسلامی ایران که همیشه در مجامع بین المللی متهم به نقض حقوق بشر و آزادی بیان است همه مردم از مسلمانان شیعه و سنی گرفته تا مسیحی، یهودی و ارمنی در کنار هم با حقوقی یکسان زیر پرچم منقش به نام بزرگ الله زندگی می‌کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نقشی بی‌بدیل در راستای حفظ وحدت میان امت اسلامی ایفا کرده و همچنین عده‌ای هر چند اندک هنگام بلایا برای همان چشم آبی‌ها شمع روشن می‌کنند و به عقاید هم دیگر احترام می‌گذارند.
هر چند که عده‌ای منتصب به همان تفکرِ اسلام‌ستیز به جنگ میان شیعه و سنی دامن زده و با ترویج قمه‌زنی چهره‌ای خشونت‌آمیز را از شیعیان به تماشا می‌گذارند.
و همواره این کشورهای به ظاهر مهد تمدن و دموکراسی در هنگام بلایا آشکارا در امور کشورهای مستقل دخالت کرده و یک صدا از مجامع بین المللی به بهانه نقض حقوق بشر خواستار تحریم‌های بانکی و دارویی دیگر کشورها می‌شوند و چشم خود را بر تجمعات اعتراضی در کشور خود بسته‌اند.
و از این حرکات مشمئز کننده‌تر، سکوت برخی از مدعیان است که امام معصوم را هم قابل نقد می‌دانند اما در برابر آزادی بیان همراه با تبصره و ماده رئیس جمهور چشم آبی ها دم فرو بسته‌اند‼
و همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این حرکات در راستای منحرف کردن اذهان ملّت‌ها از نقشه‌های شوم صهیونیست‌ها و آمریکاست.
و آن‌ها لازم است بدانند که آرزوی تحمیل معامله قرن را به گور می‌برند.
وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.
انتهای پیام/
ارسال نظرات