مدیر کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان دشتی به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۰۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام مهندس علی روستا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع­رسانی هستند که در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می­کنند. فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور با حساسیت و مسئولیت­پذیری، همگام با مسئولین و همراه با مردم هستند.

اما در این میان جریان­سازی اجتماعی رسانه­ای که به موج­های بزرگ و کوچک و بعضاً ویران­گر تشبیه می­شود، رسانه را به پدیده­ای قدرتمند تبدیل کرده است. این مهم، مسئولیت اخلاقی اصحاب خبر و رسانه را سنگین می­کند و هر مقدار گستره و نفوذ رسانه‌ای بیشتر باشد قدرت بیش­تر و به تبع آن مسئولیت اخلاقی آن نیز سنگین‌تر می­شود.

خبرنگار در واقع وجدان بیدار مردم، چشم بصیر و لسان صادق مردم عرصه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است؛ لذا خبرنگار باید رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت‌داری تعریف کند و برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخداد‌ها برآید و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکند و تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌های بنگاه‌های دروغ پراکنی قرار نگیرد؛ و به مناسبت روز خبرنگار، خواهان این هستیم که خبرنگاران فعال شهرستان و استان ان شا الله همکاری خوب و بهتری با سازمان بسیج مهندسین در استان و شهرستان داشته باشند.  

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار «محمود صارمی» و همچنین شهید شاخص خبرنگاری در استان بوشهر٬ شهید والامقام مهندس داریوش شاهینی و ارج نهادن به تلاش‌های ارزنده خبرنگاران در کنار دیگر دوستان جهادی در خط مقدم مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، فرا رسیدن روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و بصیرت را به همه خبرنگاران شریف، علی الخصوص خبرنگاران شهرستان دشتی و نیز اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و از خدای متعال سلامت و توفیق روزافزون برای همه خبرنگاران متعهد، فداکار، آشنا به مسئولیت‌های خطیر خبرنگاری و عامل به آن مسئولیت‌ها مسئلت می‌کنم.

 

علی روستا

مدیر کانون بسیج مهندسین شهرستان دشتی

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها