نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۱۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
تبریک روزخبرنگار توسط دکترکرمی
 به گزارش خبرگزاری بسیج بوشهر، دکتر غلامحسین کرمی نماینده مردم تنگستان و دشتی درمجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: روزخبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت، آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

دکتر غلامحسین کرمی افزود: خبرنگاران همچون سربازان گمنام نقش موثری در رعایت اصل شفافیت داشته و با ارائه معضلات و مشکلات جامعه به مسئولین، راهگشای حل آن نیز خواهند بود.

نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هفدهم مرداد که یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی، چون محمود صارمی؛ مرتضی آوینی و خبرنگاران شهید هواپیمای"سی ۱۳۰" به ویژه شهید شاهینی، می‌باشد را به همه خبرنگاران ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان موفقیت و سربلندی در انجام وظایف خطیرشان را آرزومندم.

پایان خبر/
ارسال نظرات