خبرنگاران سرمایه های جامعه هستند

فرمانده سپاه سید الشهدا علیه السلام دیر گفت: خبرنگاران سرمایه‌های هر جامعه‌ هستند که هر خبر و مطلب آنان یک حرکت تأثیرگذار در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۱۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱
 خبرنگاران سرمایه های جامعه هستند
 فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک این روز به خبرنگاران شهرستان دیر گفت: نقش خبرنگار در فرهنگ عمومی و فرهنگ سازی نقشی بی بدیل است و احیای ارزش‌های دینی و معنوی و تاثیر این ارزش‌ها بر افراد جامعه توسط خبرنگاران باعث تقویت روحیه همکاری و همدلی می‌شود.

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی با بیان اینکه خبرنگار به راستی در مقام روشنگری و فرهنگ سازی در حوزه رسانه و جامعه بوده و در جهت استیفای حقوق مردم و لزوم آگاه سازی آنان تلاش می‌کند، تصریح کرد: خبرنگاران سرمایه‌های هر جامعه‌ای هستند که هر خبر و مطلب آنان یک حرکت تأثیرگذار در جامعه است.

وی انتقاد سازنده و منصفانه از سوی خبرنگاران را سبب اصلاح ایرادات دانست و گفت: نقد سازنده در کنار بیان نقاط قوت و فعالیت‌های مسئولین توسط خبرنگاران می‌تواند در رشد و اعتلای شهرستان موثر باشد.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار فقیده این شهرستان اظهار داشت: مرحوم عبدالله قانون از بزرگان عرصه خبر، رسانه و از زحمتکشان این عرصه در شهرستان بوده است.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار