مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ ذوالفقار خارگ
مسئول دفترنمایندگی ولی فیه در ناوتیپ ذوالفقار خارگ به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۳۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷
پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناوتیپ ذوالفقارخارگ به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، حجت الاسلام والمسلمین الهیان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناوتیپ ذوالفقار خارگ با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبر نگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

خبرنگار باید بداند و می‏داند که آن کس که آگاه‏تر است مسئول‌‏تر است. مسئول در قبال ملت و کشور، مسئول در قبال باور‌ها و اعتقادات مردم، مسئول در قبال منافع ملی، مسئول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‏‏‌های بیگانه‏ به مرز‌های فرهنگی، مسئول در قبال اخلاق جامعه و مسئولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی ‏آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‏سازد و خبرنگار به جایگاهی می‏رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‏بیند.

پس قطعاً مبارک است روزی که به نام آنهاست؛ لذا این جانب روز خبرنگار را به همه خبرنگاران گرانقدر در جزیره مقاوم خارگ تبریک گفته و از خداوند متعال و به حق صاحب این ایام امیرالمومنین علی علیه السلام توفیق روزافزون برای همه شما عزیزان مسئلت دارم.

پایان خبر/
ارسال نظرات