شونشینی با موضوع بزرگداشت روز خبرنگار روی آنتن رفت

برنامه تلویزیونی «شونشینی» با موضوع گرامیداشت روز خبرنگار همراه با تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه ­ای ابوذر از سیمای مرکز بوشهر پخش شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۷۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در گفت و گو با مجری این برنامه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: 17 مرداد ماه سال روز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی است که ما سال روز عروج این شهید والامقام را به عنوان روز خبرنگار گرامی می ­داریم.

عبدالله نجفی با اشاره به آغاز به کار پویش ملی «خاطره نگار» در کشور اظهار کرد: این پویش شامل ثبت خاطراتی از فعالیت­ های اثربخش و ماندگار اصحاب رسانه است که در استان بوشهر طراحی و مورد استقبال دکتر بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور قرار گرفت.

وی افزود: پوستر این پویش ملی، دو روز پیش با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولین ارشد رسانه ­ای کشور در تهران رونمایی شد که هم اکنون این پویش در سراسر کشور در حال برگزاری است.

در این برنامه برگزیدگان استانی پنجمین جشنواره رسانه­ ای ابوذر با حضور دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

پریسا جفره­ ای، سعید طاهری پور و محمد پایبست به ترتیب رتبه ­های اول تا سوم بخش چند رسانه ­ای و امیر رستافر و خداکرم جمالی نیز به ترتیب رتبه ­های دوم و سوم بخش موشن­ گرافی این جشنواره را کسب کردند.

همچنین در بخش گزارش­ های ویدیویی به ترتیب امیر برکت، خاطره خواجگانی و مهدی عالی پور و در بخش خبر نیز به ترتیب امین رجب زاده، زهره عرب و مونا عیدان از سوی هیئت داوران این جشنواره شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش رسانه­ های مکتوب نیز سید حسین موسوی، سعید رضایی و مژده پاینده به ترتیب رتبه ­های اول تا سوم گزارش و علی هوشمند، راضیه حیاتی و علی رضا بحرانی اقبال نیز به ترتیب رتبه ­های اول تا سوم تیتر را به دست آوردند و حامد معتمدی نیز رتبه اول و حسن محدث زاده رتبه­ های دوم و سوم یادداشت را از آن خود کردند.

در حاشیه این برنامه گروه سرود سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر به اجرای سرودی با موضوع غدیر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار