امام جمعه اراک گفت: مستکبران مانند چنگیزخان مغول برخورد می‌کنند و آنها قصد از بین بردن دین و مقدسات مسلمانان دارند و افراد باید برای اهداف اسلام دفاع کنند و افتخار بزرگی است که در راه اسلام جان می دهیم و دست از مقدسات خود برنمی داریم.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۶۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ایت الله قربانعلی دری نجف ابادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در محکومیت توهین به ساحت قرآن کریم و پیامبرمکرم اسلام  در مصلی بیت المقدس در اجتماع مردمی اظهار داشت:  گفت: استکبار و غرب با اهانت به ادیان الهی به دنبال عملی‌کردن دسیسه ها و توطئه های شیطانی خود هستند.

 وی افزود: چند سال گذشته هم مجله‌ای نحس در فرانسه مطلبی را با حمایت رژیم صهیونیستی در قالب کاریکاتور علیه پیامبر مکرم اسلام منتشر نمود و مسلمانان در این راستا واکنش نشان دادند اما متاسفانه بار دیگر اقدام به انتشار کاریکاتور شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بااشاره به اینکه پشت پرده این جنایت توهین به پیامبر اسلام هم دستی و به رسمیت شناختن رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی است تاکید کرد :عملکرد امریکای جنایتکار و شخصا ترامپ در این موضوع دیده می شود.

ایت الله دری نجف ابادی اظهار کرد: این حرکت های موهنانه ضربه زدن به اصل و اساس دنیار اسلام بوده که مسلمانان باید هوشمندانه در مقابل این حرکت قبیحانه موضع گیری نمایند.

امام جمعه اراک بیان کرد: مستکبران مانند چنگیزخان مغول برخورد می‌کنند و آنها قصد از بین بردن دین و مقدسات مسلمانان دارند و افراد باید برای اهداف اسلام دفاع کنند و افتخار بزرگی است که در راه اسلام جان می دهیم و دست از مقدسات خود برنمی داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد :علما و بزرگان جهان اسلام در خصوص این عمل زشت تکلیف سنگینی برعهده دارند و اگر افراد فریب بخورند جنایتکارها گام به گام حرکت می کنند و نقشه های خود را عملی می کنند و همه در قبا لیان موضوع تکلیف به عهده دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات