امام جمعه بخش مرکزی یزد ضمن محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی گفت: حرکت دشمنان را نشأت گرفته از شکست آنان در مقابل اسلام و در بخش‌های سیاسی، نظامی و اجتماعی جهان اسلام بوده است و دشمنان بار‌ها طعم شکست را چشیده‌اند.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۴۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛تجمع با حضور علما اساتید طلاب و روحانیون بسیجی استان یزد در محکومیت توهین روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) و قرآن کریم در مدرسه علمیه مصلی برگزار شد.
سید محمدکاظم مدرسی در مراسم محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در هتک حرمت به پیامبر اکرم و ساحت مقدس قرآن، که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان یزد، طلاب و روحانیون حوزه علمیه صورت گرفت ضمن محکومیت این اقدامات اظهار داشت: از ابتدای آغاز بعثت پیامبران می‌بینیم که همواره هجمه‌هایی از تحقیر، توهین و اهانت نسبت به بزرگان ادیان وارد شده و نشان از شکست دشمن در مقابل قدرت دین است.
وی با بیان اینکه این حرکت‌ها بدون سازماندهی و طراحی دشمنان ایجاد نشده است افزود: دشمنان فرهنگ و قدرت اسلام را در مقابل خود می‌دانند و در نظر دارند با حرکت‌های ناسیونالیستی مسلمانان را در جامعه غربی منزوی کنند.
در پایان این ضمن شعار‌های کوبنده به دشمنان و عوامل این توهین وقیحانه، قطعنامه پایانی قرائت شد.
ارسال نظرات