امام‌جمعه اردکان:

همه آزادی خواهان جهان باید باسیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی مقابله کنند

کد خبر: ۹۲۷۴۳۵۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام‌جمعه اردکان در پیامی اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، متن پیام به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
یرِیدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَالله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف آیه ۸)

جسارت جنون‌آمیز و از سر خصومت مجله فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و حمایت تلویحی دولت‌های اروپایی حادثه تلخی است که قلب بیش از یک میلیارد مسلمان را در اقصی نقاط جهان جریحه‌دار کرد.

بی‌تردید نمی‌توان چنین اقداماتی را به‌ویژه با تکرار شدن آن در حد یک حرکت جاهلانه از سوی چند عنصر بی‌ارزش و مزدور به‌حساب آورد. سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی سال‌هاست دستور کار استکبار و دولت غاصب اسرائیل بوده و با ابزار‌های شگفت تبلیغاتی و عملیاتی به هجمه و مبارزه خود ادامه می‌دهند.

توجیه این حرکت رذیلانه با پوشش آزادی بیان و عقیده، به‌ویژه از سوی کشور‌هایی که دهان منتقدان خود را با فجیع‌ترین شیوه‌ها خرد می‌کنند بیشتر به شوخی می‌ماند و سیاست یک بام و دوهوای فرانسه و دیگر دولت‌های غربی را فریاد می‌کند.

اسلام، دین آزادی و معنویت و قرآن، کتاب رحمت، حکمت و عدالت است. وظیفه همه آزادیخواهان جهان و پیروان ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان باسیاست پلید اسلام‌ستیزی و چنین اقدامات نفرت بار مقابله کنند.

امت اسلامی نیز در سراسر جهان و به‌ویژه مردم مسلمان و حسینی ایران اسلامی در این ماه عزای سالار شهیدان (علیه‌السلام) در میدان مبارزه منفعل عمل نخواهند کرد و باارادۀ بیشتری به تعمیق و ترویج معارف قرآنی و اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) خواهند پرداخت.

سید اسماعیل شاکر
امام‌جمعه اردکان
ارسال نظرات
آخرین اخبار