درپاسخ به اقدامات نشرییه فرانسوی سپاه شهرستان محلات ضمن انزجار شدید از این اقدام موهن نشریه ورشکسته فرانسوی ، آن را محکوم نموده و پرشورتر از گذشته به تبلیغ خصال پاک محمدی و رهروی این پیامبر اعظم(ص) در خط ولایت فقیه قدم خواهد برداشت .
کد خبر: ۹۲۷۴۳۵۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

بسم الله الرحمن الرحیم

 «وَ لَقَد استُهزئَ بِرُسُلٍ مِن قَبلکَ فَأملیتُ لِلّذینَ کفروا ثُمَّ أخَذتُهُم فَکیفَ کانَ عِقابِ» 

 و مردم به رسولان پیش از تو هم استهزاء بسیار کردند، من هم به کافران فرصت دادم آنگاه ایشان را به عقوبت گرفته و با چه عقاب سخت به کیفر رسانیدم.(سوره رعد آیه 32)

 بار دیگر دستِ پستِ غربیانِ مدعیِ حقوق بشر، از آستین روزنامه‌ی هتاک صهیونیستی - فرانسوی شارلی ابدو در مهد آزادی و دمکراسی غربی بیرون آمد و با اهانت به ساحت نورانی برترین عالم حضرت رسول خاتم (ص)، قلب بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان را به درد آورد و چهره واقعی جاهلیت مدرن را در قالب لیبرال دموکراسی و مدرنیته به رخ جهانیان کشید.

 این اقدام شنیع، نتیجه تفکر لیبرال دموکراسی غربی  آمریکایی است که  ریشه آن حقد و کینه خود و اجدادشان  از پیامبر (ص) که پیام آور  رحمت است می باشد . به راستی که قرآن چه زیبا می فرماید :

لتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُم مَّوَدَّةً لِّلَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَىٰ ذَٰلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا يَسْتَكْبِرُونَ

ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺳﺮﺳﺨﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﻣﺮﺩم ﺭﺍ ﺩﺭ ﻛﻴﻨﻪ ﻭ ﺩﺷﻤﻨﻲ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ، ﻳﻬﻮﺩﻳﺎﻥ ﻭ ﻣﺸﺮﻛﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﻲ ﻳﺎﻓﺖ . ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺗﺮﻳﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺑﺎ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ، ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻣﻰ  ﻳﺎﺑﻲ ﻛﻪ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻣﺎ ﻧﺼﺮﺍﻧﻲ ﻫﺴﺘﻴﻢ . ﺍﻳﻦ ﻭﺍﻗﻌﻴﺖ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﮔﺮﻭﻫﻲ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﺸﻴﺸﺎﻥ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪ ﻭ ﻋﺎﺑﺪﺍﻥ ﺧﺪﺍ ﺗﺮﺱ ﺍﻧﺪ ، ﻭ ﺁﻧﺎﻥ [ ﺩﺭ ﭘﻴﺮﻭﻱ ﺍﺯ ﺣﻖ ] ﺗﻜﺒّﺮ ﻧﻤﻰ  ﻛﻨﻨﺪ .(٨٢) "

این سفیهان بی خرد هر روزه  با دیکته عقایدخود بر جاهلان حقیر و کوته  اندیش ،  عداوت دشمنی خود را بیشتر بروز می دهند . این اقدام  در اصل، نشان از اتخاذ راهبرد اسلام هراسی ، که دربردارنده اقدامات  خصمانه علیه مقدسات اسلامیست دارد . رفتار ابلهانۀ رئیس جمهوری فرانسه که به بهانۀ دفاع از آزادی بیان و عقیده، آن را تایید کرده، سندی بر همین راهبرد است که یک روز به بهانه آزادی، فعالیت گروه‌های تروریستی و کشتار زنان و کودکان در یمن، عراق، سوریه، فلسطین، افغانستان و... را آزاد و حمایت و پشتیبانی از آنها را توجیه می‌کند و روز دیگر توهین به ادیان الهی و ارزش های والای انسانی و مقدسات صدها میلیون انسان را توجیه و حتی ترویج و تشویق می‌کند .

  این عمل تکراری کینه توزانِ ضداسلامی، نشان از عمق عناد و کینه‌ شرارت بار دستگاه های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه اسلامی داشته و نشان از فریب‌کاری آن مدعیان حقوق بشر در تمامی عرصه ها به ویژه ادیان الهی دارد و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی: «ملت‏های مسلمان به ویژه کشورهای غرب آسیا ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه حساس باید هرگز دشمنی‏های سیاست مداران و سردمداران غربی را نسبت به اسلام و مسلمین فراموش نکنند».

 ما بسیجیان و پاسداران و وابستگان سپاه شهرستان محلات ضمن انزجار شدید از این اقدام موهن نشریه ورشکسته فرانسوی ، آن را محکوم نموده و پرشورتر از گذشته به تبلیغ خصال پاک  محمدی  و رهروی این پیامبر اعظم(ص) در خط ولایت فقیه قدم خواهیم برداشت .

 «والسلام علی اشرف الانبیاء و المرسلین محمّد(ص) و آله الطاهرین»

ارسال نظرات