بیانیه‌ سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پی اهانت به ساحت نورانی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و قرآن مجید بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۶۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

متن بیانیه به این شرح است:

بی احترامی به پیامبر اسلام (ص) و قرآن ، کتاب آسمانی دو میلیارد مسلمان که در بردارنده همه تعالیم ادیان الهی است و به نوعی ارزش های مشترک همه جامعه بشری محسوب می شود ، بی احترامی به کل بشریت و انسان هاست.

متاسفانه نشریه شارلی ابدو فرانسه بار دیگر به بهانه ی واهی آزادی بیان ، اقدام به باز نشر کاریکاتور های موهن خود به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام(ص)کرد که این کار در واقع توهینی به همه مسلمانان و ادیان الهی در سراسر جهان محسوب می شود.

عناصر تندرو و وابسته به جریان های ضد دینی در کشورهای اروپایی برای ایجاد اسلام هراسی به بهانه های مختلف به تخریب و توهین به مقدسات مسلمانان جهان می پردازند و البته این توهین نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی شود؛ بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی و گسترش فرهنگ قرآنی خواهد شد.

استکبار و ادیان آن و صهیونیسم به این دلیل به پیامبر اکرم(ص)و قرآن توهین می کنند که از نفوذ اسلام حقیقی در بین مردم دنیا هراس دارند، چرا که پیام اسلام،پیام انسانیت،آسایش،عزت،سربلندی،آزادی،برابری و زندگی همراه با امنیت را در نقطه مقابل منافع و اهداف پلید خود می دانند؛ از همین رو رسانه های استعماری و استکباری غرب و صهیونیستی، با ابزار و شیوه های مختلف، شبانه روز در تلاش برای اسلام هراسی، اسلام ستیزی واسلام زدایی در جهان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان اقدام توهین آمیز اخیر نشریه فرانسوی را شدیدا محکوم کرده و این حرکت های مذبوحانه را در راستای تلاشهای صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان دانسته و با فریاد رسا و بلند اعلام می دارد همان طور که حضرت امام خمینی (ره)فرمودند:((اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند،ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد)).

 

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات