در بیانیه بسیج فرهنگیان استان زنجان آمده است: جهان غرب با سند ۲۰۳۰ در صدد تربیت شهروندان جهانی ای است که مثل آنها بیندیشند و مثل آنها قضاوت کنند تا محصلینی در مدارس تربیت شوند که با افول غیرت دینی و شرافت انسانی نسبت به نقشه های استعمار و صهیونیسم در غرب آسیا بی انگیزه و منفعل و مطیع باشند.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۰۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان با انتشار بیانیه ای اقدام موهن نشریه فرانسوی وابسته به استکبار جهانی در اهانت به پیامبر اعظم (ص)را محکوم کرد.

 

در حالیکه آزادی بیانِ جلیقه زردها توسط فرانسه و نهضت  رنگین پوستان و سیاهان توسط آمریکا با گلولۀ ساچمه ای پاسخ داده می شود امّا مکرون از آزادی بیان هفته نامۀ چپ گرا و هتاک "شارلی ابدو" در جسارت به ساحت پیامبر اعظم(ص) حمایت می کند تا غربی ها از غیرت دینی مسلمانان و ادیان ابراهیمی  حساسیت زدایی کنند و میوه اش را در مواجهه بی رمق ملتها با سلاخی انسانیت در معامله قرن  و عادی سازی روابط امارات با اشغالگران فلسطین برداشت نمایند.

 

جهان غرب با سند ۲۰۳۰  در صدد تربیت شهروندان  جهانی ای است که مثل آنها بیندیشند و مثل آنها قضاوت کنند تا محصلینی در مدارس تربیت شوند که با  افول غیرت دینی و شرافت انسانی نسبت به نقشه های استعمار و صهیونیسم در غرب آسیا بی انگیزه و منفعل و مطیع باشند.

 

سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان  با محکوم کردن توهین به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم، بر تربیت انقلابی دانش آموزان مسلمان در داخل و خارج ایران تأکید دارد تا مردان و زنان آزاده ای تربیت شوند که در برابر  استعمار نوین چون شهید قاسم سلیمانی باشند .

اخبار مرتبط
ارسال نظرات