خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد

جنگ نرم دشمن زمینه‌ای برای تحریف در ماهیت عصر غیبت و پروژه بزرگ دین هراسی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اقدامات و جنگ نرم دشمن در هدف قرار دادن باورهای دینی و اعتقادی مردم و دوری از مسئله مهدویت زمینه‌ای برای تحریف در ماهیت عصر غیبت و ایجاد تردید در دیدگاه منتظران آن حضرت است.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۸۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

جنگ نرم دشمن زمینه‌ای برای تحریف در ماهیت عصر غیبت و پروژه بزرگ دین هراسیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی در جمع کارکنان یگان ویژه استان همدان از قیام حضرت سیدالشهداء (ع) و واقعه عاشورا به عنوان گرانبهاترین منبع و الگوی ایثارگری و جهاد در راه خدا نام برد و اظهار کرد: آثار این فرهنگ غنی عاشورایی و تفکر حسینی را امروز در قالب بیداری اسلامی و نفی طاغوت‌های زمان در بسیاری از کشورهای مسلمان و حتی غیراسلامی شاهد هستیم.

وی افزود: حکام ظالمی همچون خلفای بنی امیه و بازماندگان آل ابوسفیان به خاطر کینه و عداوتی که از صدر اسلام نسبت به وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) و نیز امیرالمومنین علی (ع) داشتند، با صف‌آرایی در مقابل امام حسین (ع) و در نهایت به شهادت رساندن ایشان و یاران باوفایشان در سال ۶۱ هجری، اوج رذالت و شقاوت این خاندان را برای همیشه در تاریخ بشر ثبت کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه اقدامات و جنگ نرم دشمن در هدف قرار دادن باورهای دینی و اعتقادی مردم و دوری از مسئله مهدویت را زمینه‌ای برای تحریف در ماهیت عصر غیبت و ایجاد تردید در دیدگاه منتظران آن حضرت عنوان کرد.

وی گفت: این اقدام یک پروژه بزرگ دین‌هراسی است که تمام زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های آن توسط سران یهود صهیونیستی طراحی و اجرا می‌شود.

علیی مهمترین دلیل دشمنی رژیم جعلی اسراییل با نظام جمهوری اسلامی را مسئله حمایت ایران از کشورهای مظلوم و در بند استکبار ذکر کرد و ادامه داد: آنان بر این اعتقاد هستند که یهود، قوم و نژاد برتر است و تمام ادیان و ملت‌های دیگر باید در خدمت آنها باشند که این موضوع را انقلاب اسلامی و همه آزادی خواهان و پیروان راستین مکتب اسلام ناب محمدی (ص) به هیچ عنوان برنمی‌تابند.

وی بصیرت و اقدام انقلابی و به هنگام را جزیی از ایمان برشمرد و تصریح کرد: اگر هوشیاری و آگاهی مردم و همچنین آمادگی قوای نظامی و انتظامی در جریان فتنه‌های گوناگون یک دهه اخیر به معنای واقعی شکل نمی‌گرفت، کشور بهای سنگین و خسارت جبران ناپذیری را متحمل می‌شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات