فرمانده سپاه ناحیه رزن:

بانوان در اجرای رزمایش مومنانه خوش درخشیدند

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به پیشتازی بسیجیان در اجرای ماموریت‌ها گفت: بانوان در اجرای رزمایش مومنانه با اطاعت از فرامین ولایت فقیه خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۱۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

بانوان در اجرای رزمایش مومنانه خوش درخشیدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از درگزین، سرهنگ داود مهدوی در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت الزهرا (س) شهرستان درگزین با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: احساس تکلیف و مردمی بودن و به موقع عمل کردن از مزیت‌های بسیج است.

وی گفت: شما بانوان باید تاریخ اسلام را به طور دقیق مورد مطالعه قرار دهید و نقشی را که امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بعد از واقعه عاشورا ایفا کردند، خوب بشناسید.

فرمانده سپاه ناحیه رزن ابراز داشت: در این صورت می‌توانید به درستی شمر زمان خود را بشناسید و به درستی ماموریت‌های خود را انجام دهید.

وی ادامه داد: شما بانوان باید هر پایگاه و محله و مسجد را محیطی برای گسترش فرامین الهی و اسلامی و پرورش یار برای امام زمان (عج) قرار دهید.

مهدوی با اشاره به پیشتازی بسیجیان در اجرای ماموریت‌ها گفت: بانوان در اجرای رزمایش مومنانه با اطاعت از فرامین ولایت فقیه خوش درخشیدند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات نجیبه سالک مرادی، زهرا محمدی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت الزهرا(س) شهرستان درگزین معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار